مشارکت حداکثری در انتخابات، قدرت ملی ایران را به جهانیان نشان می‌دهد

زنجان – ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بار دیگر قدرت ملی ایران را به جهانیان،‌ استکبار و دشمنان نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار محمد طراقیه روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام آمادگی صد درصدی پلیس برای برگزاری انتخابات باشکوه از مردم همیشه در صحنه استان خواست تا با حضور در پای صندوق های رای اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان نشان دهند.

وی در ادامه تاکید کرده است: انتخابات برای تک تک ما یک حماسه ملی است و علاوه بر یک رویداد سیاسی، نشان از بالندگی و فرهیختگی ملت همیشه در صحنه دارد تا بار دیگر با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای حماسه دیگر را در کارنامه زرین این مرز و بوم رقم بزنند.

طراقیه افزوده است: مسلما این حماسه بزرگ برای ملتی که قدرت منطقه محسوب می شود و در معادلات جهانی تاثیرگذارترین کشور در خاورمیانه است هم برای خود و هم برای جهانیان مهم است.

وی اضافه کرد: به اعتقاد کارشناسان رویدادهای اخیر در دنیا آغاز انتقال قدرت جهان از غرب به شرق و افول و تزلزل آنهاست بنابراین انعکاس حضور و مشارکت مردمی در این رویداد مهم سیاسی، بار دیگر قدرت ملی ایران را به استکبار و دشمنان نشان خواهد داد.

طراقیه، ضمن دعوت از تک تک مردم همیشه در صحنه استان برای حضور گسترده در پای صندوق های رای که موید قدرت و صلابت ایران اسلامی در منطقه و جهان است، افزود: مجموعه فرماندهی انتظامی استان آمادگی صد درصدی برای تامین نظم و امنیت انتخابات را دارد.

استان زنجان چهار حوزه انتخابیه شامل زنجان و طارم، خدابنده،‌ماهنشان و ایجرود و ابهر،‌خدابنده و سلطانیه و پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان ۱۱ اسفند برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha