دعوت استاندار تهران از مردم پایتخت برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفند

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران با صدور پیامی از مردم پایتخت و دیگر مناطق استان برای حضور در انتخابات جمعه ۱۱ اسفند دعوت کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری تهران، علیرضا فخاری روز پنجشنبه در پیام خود ضمن دعوت از همه مردم استان برای مشارکت در انتخابات، گفت: انعکاس حضور وحدت آفرین و یکپارچه مردم در صحنه انتخابات، توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

وی ضمن دعوت از مردم استان تهران برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: در این برهه تاریخی که چشم همه دنیا به انتخابات ما دوخته شده است، از ملت مومن، خداجو و انقلابی استان می‌خواهم با حضور پرشور در عرصه انتخابات، نگاه دشمنان را به هم بستگی، وحدت و یکپارچگی خود میخکوب و توطئه‌ها را خنثی کنند.

استاندار تهران در ادامه با بیان اینکه ملت نجیب ایران در تمام بزنگاه‌ها، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده‌اند، افزود: جنگ تحمیلی هشت ساله و تمام فراز و فرودها به خوبی آئینه انعکاس حضور و «مشارکت» همیشگی مردم در تمام صحنه‌های انقلاب و کشور است.

فخاری با تاکید بر اینکه «مشارکت» در انتخابات علاوه بر اینکه یک تکلیف سیاسی محسوب می‌شود، حق مردم نیز به حساب می‌آید، ادامه داد: با حضور پررنگ در انتخابات هم تکلیف سیاسی مهمی که بر دوش همه آحاد ملت قرار داده شده اجابت می‌شود و هم احقاق حق صورت می‌گیرد، چرا که خاستگاه این انقلاب، مردم هستند و خودشان باید برای کشور تصمیم گیری کنند.

وی با بیان اینکه تمام امکانات استان تهران برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند مهیا و بسیج شده است، اضافه کرد: مردم با حضور مبارکشان در انتخابات و انتخاب افراد اصلح و شایسته خدمت، برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات نظام و انقلاب ثبت خواهند کرد.

اینجانب با دعوت از همه مردم به ویژه مردم صبور، فهیم، بصیر و همیشه در صحنه استان تهران برای حضور در انتخابات، از درگاه پروردگار متعال برای ملت ایران، آرزوی عزت، سربلندی، سلامت جان و تن و توفیق روزافزون را مسئلت می‌کنم.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان تهران با ۳۵ کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۱۶ کرسی در مجلس خبرگان رهبری بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha