استاندار یزد: ۱۱ اسفندماه روز تعیین کننده‌ای در تاریخ میهن اسلامی خواهد بود

یزد- ایرنا - استاندار یزد در پیامی با دعوت مردم استان برای حضور در انتخابات، تاکید کرد: ۱۱ اسفندماه، روز تعیین کننده دیگری در تاریخ پرتلالو میهن عزیز اسلامی خواهد بود که انشاالله با حضور ارزشمند مردم عزیز در پای صندوق های رأی، به مظهر همدلی و همبستگی ملت رشید ایران عزیز بدل خواهد شد.  

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری یزد، در بخشی از پیام "مهران فاطمی" آمده: انتخابات، همواره به عنوان عالی ترین تجلی مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح است و مردم عزیز ایران اسلامی با درک شرایط و موقعیت های مختلف در ادوار گوناگون حضور موثر، باشکوه و معنادار در عرصه خطیر تعیین سرنوشت خویش داشته اند.

"انتخابات در حقیقت همایش عظیمی از همدلی و وحدت ملت عزیز ایران در برابرچشم دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم مقدس است که در کنار تمامی تاثیرات ماندگار بر عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی زندگی آحاد مردم شریف، تقویت کننده امنیت و اقتدار ملی است چرا که انقلاب اسلامی اصالت، قدرت، امنیت و ثبات خویش را از "مردم" می گیرد. "

اینجانب با دعوت از آحاد مردم عزیز به ویژه مردم همیشه در صحنه استان یزد برای حضور باشکوه در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه، صحت، سلامتی و توفیق روز افزون همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha