مهد مفاخر ایران مهیای حماسه‌سازی/ شما هم بیایید...

اراک - ایرنا - انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از دقایقی پیش همزمان با نقاط مختلف کشور در یک‌هزار و ۸۶ شعبه اخذ رای در ثابت و سیار استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، یک میلیون و ۱۴۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری قطب صنعت و مهد مفاخر ایران اسلامی امروز مهیای ثبت حماسه‌ای دیگر در تاریخ پرافتخار این سرزمین هستند تا حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای اوج ولایتمداری و زمان‌شناسی خود را به جهانیان نشان دهند.

بیش از ۳۰ هزار نفر امروز در یک‌هزار و ۸۶ شعبه اخذ رای برای تسهیل در امور رای‌گیری به مردم ولایتمدار این خطه خدمت‌رسانی می‌کنند و حدود ۱۹ هزار رای اولی نیز جشن تکلیف سیاسی خود را در فرآیند انتخابات جشن می‌گیرند.

ارکان اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی ستاد انتخابات استان مرکزی در سه ماه اخیر با تلاش شبانه روزی و تعامل سازنده، بستر انتخاباتی سالم و رقابتی را فراهم آورده و تمهیدات لازم را برای حفاظت از آرای مردمی اندیشیده‌اند.

بـرای این دوره از انتخابات در استان مرکزی یک‌هزار و ۸۶ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ۷۴۶ شعبه آن ثابت و ۳۴۰ شعبه سیار است و ۶۲۰ شعبه پیش‌بینی شده در این آزمون سیاسی شهری و ۴۶۶ شعبه روستایی است.

امروز ۲۸۸ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی و سه داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری خود را در معرض رای یک میلیون ۱۴۰ هزار نفر شهروند استان مرکزی قرار می‌دهند.

براساس پیش‌بینی هوا شناسی استان مرکزی با عبور سامانه بارشی و ریزش هوای سرد از عرض‌های شمالی، دمای هوا در روز جمعه کاهش محسوسی پیدا می‌کند، بطوری‌ که کمینه دمای هوا در سردترین ساعات بامداد و صبح جمعه به کمترین مقدار خود می‌رسد و در مناطق مختلف بین ۶ تا ۱۲ درجه سانتیگراد سردتر می‌شود و سرمای شبانه با شدت کمتر تا صبح شنبه تداوم دارد.

با این وجود همه زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات پرشور در استان مرکزی فراهم است و آحاد مردم در تمام نقاط مختلف استان می‌توانند با آرامش پای صندوق‌های رای حاضر و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

استاندار: مدارس استان مرکزی فردا (شنبه) تعطیل شد

فرزاد مخلص الائمه شامگاه جمعه در ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: باتوجه به استقرار شعب اخذ رای در مدارس و مشارکت تعداد قابل توجهی از فرهنگیان در برگزاری انتخابات و زمان بر شدن روند رای گیری و شمارش آرا فردا کلاس های درس در این استان دایر نیست.

۲۰:۴۳ صف‌های طولانی رای دهندگان اراکی در آخرین ساعات+فیلم

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری به آخرین ساعات رای‌گیری نزدیک شده اما هنوز حضور پرشور مردم اراک در صف‌های طولانی مشاهده می‌شود.

۱۹:۴۵ انقلاب در آغوش انگشتان آبی

یازدهم اسفند است و انگشت سبابه را به رنگ آبی استامپ آغشته می‌کنم تا انگشتان من، تو و ما تبدیل به دستی قدرتمند برای درآغوش گرفتن دوباره انقلاب اسلامی و مشت آهنین بر دهان دشمنان ایران زمین شود.

به گزارش ایرنا، دشمن هرچه در توان داشت برای قهر ایرانی با صندوق رای بکار بست اما از این نکته غافل شد که این انقلاب، انتخاب همین مردم است و بدون شک هرجا لازم باشد برای عزت این آب و خاک آبی کردن یک انگشت که هیچ، جان را با خون رنگین خواهند کرد.

۱۹:۲۱ درخشش رای اولی ها در نخستین انتخاب

با شروع فرآیند رای‌گیری از واجدین شرایط برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، حضور رای اولی‌ها در پای صندوق‌های رای قابل توجه بود.

نخستین مهر با اولین حضور و انتخابی آگاهانه در بهار ۱۴۰۲ برای رأی اولی‌ها ثبت می‌شود و این حضور در ذهن تک تک آنان به ماندگار خواهد ماند.

۱۸:۳۵ فیلم | شما هم بیایید...

مردم ساوه امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با سایر هموطنان برای اقتدار ایران اسلامی پای صندوق های رای آمدند تا علاوه بر انتخاب نماینده خود برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تعیین نمایندگان استان مرکزی در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشارکت داشته باشند و دیگران را هم برای حضور پرشور در فرصت باقی مانده دعوت کردند.

فیلم | فرمانده انتظامی استان مرکزی: آری به نظام جمهوری اسلامی سرلوحه کار مردم است

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: آری به نظام جمهوری اسلامی سرلوحه کار مردم است و این مهم همواره در صحنه‌های مختلف به منصه ظهور رسیده است.

به گزارش ایرنا، سردار هادی رفیعی‌کیا عصر جمعه در بازدید از امنیت بخشی شعب اخذ رای شهرستان اراک، در جمع خبرنگاران، افزود: خیلی از دشمنان این مرز و بوم می‌خواستند که ما ۴۰ سالگی انقلاب را نبینیم اما دیری نگذشت که جشن ۴۵ سالگی انقلاب را برپا کردیم.

مهد مفاخر ایران مهیای حماسه‌سازی/صف اراکی‌ها برای نمایش تعهدمداری/ گزارش درحال به روزرسانی

۱۸:۱۳ انتخابات ۱۴۰۲ - اراک

مردم اراک صبح جمعه (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) با حضور در پای صندوق های رأی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند و آراء خود را به صندوق انداختند.

۱۷:۱۶ انتخابات بدون تخلف در استان مرکزی جریان دارد

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سرزمین آفتاب تا به این ساعت بدون تخلف گزارش شده و در کمال آرامش در حوزه‌های انتخابیه جریان دارد.

«بهنام نظری» عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به حضور غیرتمندانه مردم پای صندوق‌های رای بیان کرد: هیج تخلف تاثیرگذار در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی گزارش نشده است.

۱۶:۴۱ صف اراکی‌ها برای نمایش تعهدمداری

مردم شریف اراک از همان ساعت‌های ابتدایی آغاز رای گیری برای شرکت در انتخاب نمایندگانشان صف‌های نقش‌آفرینی خود را تشکیل دادند تا باری دیگر تعهدمداری خود را به رخ بکشند.

۱۶:۳۳ حضور دهه هشتادی‌ها در شعبه ۳۹ خمین + فیلم

دهه هشتادی‌ها یا همان رای اولی‌ها که برای نخستین بار برای تعیین سرنوشت کشور خود در پای صندوق‌های رای در شعبه ۳۹ خمین حاضر شده‌اند، نگاه حاضران را به خود جلب کرده‌اند و سوژه خبرنگاران و تلفن‌های همراه بودند.

مسجد خاتم الانبیاء خمین که همواره در انتخابات مختلف یکی از شلوغ‌ترین شعب اخذ رای است، امروز (جمعه) شعبه ۳۹ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری است.

۱۶:۰۲ شور انتخابات در شازند +فیلم

مردم همیشه در صحنه شازند با حضور باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رای بار دیگر در خلق حماسه برای ایران عزیز نقش آفرینی کردند و بر شکوه این حضور هر لحظه اضافه می‌شود.

۱۵:۵۴ رنگین کمان حضور در جنوب استان مرکزی+فیلم

مردم جنوب استان مرکزی در شهرستان‌های دلیجان، خمین و محلات از صبح امروز (جمعه) با حضور خود در پای صندوق‌های رای رنگین کمانی از حضور را به تصویر کشیدند.

در ساعات اولیه شروع به کار شعب اخذ رای مردم ولایت مدر دلیجان، محلات و خمین در این شعب حضور پیدا کردند و صحنه‌های زیبایی را به تصویر کشیدند.

مهد مفاخر ایران مهیای حماسه‌سازی/ انتخابات تجلی دموکراسی در ایران/ گزارش درحال به روزرسانی

۱۵:۴۳ ۱۲۰ عکاس و خبرنگار رویداد انتخابات در استان مرکزی را پوشش می‌دهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: حدود ۱۲۰ عکاس و خبرنگار، اخبار و گزارش‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در این استان پوشش می‌دهند.

«حسین محمودی‌فر» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ۶۰ نفر از این تعداد، به تهیه اخبار انتخاباتی مرکز استان و حدود ۶۰ نفر هم در شهرستان‌ها مشغول فعالیت رسانه‌ای هستند.

۱۵:۵۱ فرماندار: ۵۳ شعبه در حال جمع‌آوری آرای مردم دلیجان است

فرماندار دلیجان گفت: ۵۳ شعبه اخذ رای در این شهرستان آرای مردم را جمع‌آوری می‌کند که از این تعداد، ۴۱ شعبه ثابت و ۱۲ شعبه سیار است.

ابوالفضل قاسمی روز جمعه در محل شعبه اخذ رای مسجد جامع دلیجان پس از انداختن رای خود در صندوق، در جمع خبرنگاران، افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات ادامه راه شهدا و پاسداری از خون آنها است.

مهد مفاخر ایران مهیای حماسه‌سازی/ انتخابات تجلی دموکراسی در ایران/ گزارش درحال به روزرسانی

۱۵:۲۴ حضور ۲ برادر ۹۵ و ۱۰۰ ساله و یک پیرزن اراکی در انتخابات

مردم مومن و انقلابی شهرستان اراک روز جمعه همگام با سایر مردم ایران حضور فعالی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دارند و در این بین حضور سالخوردگان نیز باوجود داشتن مشکلات زیاد جسمانی در انتخابات قابل توجه است.

۲ برادر متولد سال‌های ۱۳۰۷ و ۱۳۰۲ ساکن شهر اراک سالخوردگانی بودند که باوجود مشکلات زیاد جسمانی در انتخابات حضور یافتند رأی خود را به صندوق انداختند.

همچنین یک پیرزن ۹۳ ساله متولد ۱۳۰۹ نیز با حضور در شعبه اخذ رای مسجد حضرت‌ علی‌ابن ابیطالب(ع) اراک رای خود را به صندوق انداختند.

۱۴:۴۴ انتخابات تجلی حمایت مردم از نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی است

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک در مصلی بیت‌المقدس، افزود: نمایندگان مجلس در برابر مردم مسئولیت سنگینی برعهده دارند.

وی بیان کرد: راه‌یابی به مجلس و دریافت مقام و منصب در جامعه اسلامی یک موهبت الهی است که مسئولان و نمایندگان مجلس باید خدمتگزاری به مردم را سرلوحه امور خود قرار دهند.

۱۴:۴۸ راننده خوش ذوق اراکی آژانس خودرویی رایگان ویژه رای‌دهندگان راه‌اندازی کرد

یک راننده خوش ذوق اراکی، آژانس خودرویی رایگان ویژه رای دهندگان برای سهولت در تردد به شعب اخذ رای راه‌اندازی کرد.

«حسین احمدوند» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مردم می‌توانند برای استفاده از این آژانس با شماره همراه ۰۹۱۸۶۰۱۵۶۱۶ تماس بگیرند و به صورت رایگان در شهرک قائم اراک خدمات دریافت کنند.

۱۴:۸ مردم برنده واقعی انتخابات هستند

امام جمعه خمین گفت: مردم برنده واقعی انتخابات هستند و حضور گسترده اقشار مختلف در آزمون سیاسی امروز (جمعه) از ساعات اولیه تاکنون جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین، افزود: رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت راهبردهای انتخابات در کلام مقام معظم رهبری است.

۱۳:۰۳ حضور مردم خمین در انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است

فرماندار خمین گفت: حضور مردم این شهرستان از ساعات اولیه در شعب اخذ رای بدون تردید برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی و حماسه‌سازی‌های این مردم است.

حمید کمانکش روز جمعه در حاشیه شرکت در انتخابات در مسجد جامع خمین در جمع خبرنگاران، افزود: فرآیند رای‌گیری از ساعت ۸ صبح امروز با شور و نشاط عوامل اجرایی در شعب این شهرستان آغاز شد و رای‌گیری از مردم بدون هیچ مشکلی در حال انجام است .

۱۲:۵۲ هیچ مشکلی در حوزه سخت افزاری برگزاری انتخابات استان مرکزی گزارش نشده است

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: هیچ مشکلی در حوزه سخت افزاری در شعب اخذ رای در این استان تاکنون گزارش نشده است.

«بهنام نظری» در گفت و گو با ایرنا، افزود: در ۶ شعب اخذ رای شهرستان اراک، اسکن مدارک دچار نقص بود که بلافاصله مشکل رفع و روند رای گیری در حال انجام است.

۱۲:۴۲ استاندار مرکزی: صف‌های طولانی در شعب اخذ رای شکل گرفته است

استاندار مرکزی ضمن تشکر و قدردانی از حضور حماسی، گسترده و چشمگیر مردم استان در پای صندوق‌های رای از ساعت‌های اولیه تاکنون، گفت:صف‌های طولانی در شعب اخذ رای استان مرکزی شکل گرفته است.

«فرزاد مخلص الائمه» روز جمعه در محل شعبه اخذ رای مصلی بیت المقدس اراک پس از انداختن رای خود در صندوق، در جمع خبرنگاران، افزود: یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ یک روز تاریخی در دوره عمر انقلاب اسلامی است.

۱۲:۲۴ فیلم | حضور پای صندوق رای و عاشقانه زوج دهه هشتادی در ساوه

مصطفی مهدویان و نورالزهرا ودود عروس و داماد دهه هشتادی ساوه با حضور در شعبه ۱۹ ساوه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری مشارکت کردند.

مهد مفاخر ایران مهیای حماسه‌سازی/حضور در انتخابات پایبندی به نظام/ گزارش درحال به روزرسانی

۱۲:۲۲ حضور چشم گیر مردم ساوه و زرندیه در رای گیری/ سلامت انتخابات مهمترین اولویت است

معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه با اشاره به اینکه مردم حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه حضور چشم گیری در انتخابات دارند گفت: حفظ امنیت و سلامت انتخابات مهمترین اولویت دست اندرکاران این حوزه‌ انتخابیه است.

مهدی الیاسی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات در شعبه شماره ۱۹ ساوه در مدرسه فاطمیه این شهرستان اظهار کرد: از ساعت ابتدایی ۱۱ اسفند بیش از سه هزار نفر از نیروهای اجرایی، نظارت و انتظامی به عنوان مسوولان برگزاری انتخابات در شهرستان های ساوه ۱۹۳ شعبه حوزه انتخابیه را آماده و در حال اخذ رای مردم هستند.

۱۰:۴۲ فرماندار اراک: انجسام بالایی بین عوامل برگزاری انتخابات است

فرماندار اراک گفت: اتحاد و انسجام بالایی بین عوامل برگزار کننده انتخابات در حوزه انتخایه اراک، کمیجان و خنداب وجود دارد و امید است این مهم تا پایان برگزاری این آزمون سیاسی ادامه یابد.

امیر هادی روز جمعه در حاشیه برگزاری انتخابات شهر اراک در گفت و گو با ایرنا، افزود: به طور قطع امروز (جمعه) انتخابات پرشوری در حوزه شهرستان اراک برگزار می‌شود و زحمات ۱۱ ماهه هیات‌های اجرایی، نظارت و تلاشگران دیگر با مشارکت حداکثری مردم به نتیجه می‌رسد.

۱۰:۲۱حضور مردم پای صندوق‌های رای فراتر از همه پیش‌بینی‌ها + فیلم

استاندار مرکزی گفت: مشارکت مردم استان در انتخابات از همان ساعت اولیه شروع رای گیری قابل توجه بود و ثبت حماسه حضور مردم فراتر از همه پیش‌بینی‌ها خواهد بود.

«فرزاد مخلص‌الائمه» روز جمعه با حضور در پای صندوق رای در گفت و گو با ایرنا، افزود: استان مرکزی در بالاترین سطح خود از آمادگی برای برگزاری انتخاباتی پرشور قرار دارد و ۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات در استان همکاری دارند.

۹:۴۶جمهوریت نظام در مشارکت حداکثری تفسیر می‌شود

امام جمعه ساوه گفت: در جمهوری اسلامی ایران، جمهوریت در مشارکت حداکثری ملت تفسیر می شود.

حجت الاسلام جعفر رحیمی صبح جمعه پس از شرکت در انتخابات ۱۴۰۲ اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی نماد مردم‌سالاری دینی است و مردم با حضور خود در صحنه انتخابات و انتخاب نامزدهای اصلح، خود نقشی اساسی در سرنوشت کشور ایفا می‌کنند.

مهد مفاخر ایران مهیای حماسه‌سازی/حضور در انتخابات پایبندی به نظام/ گزارش درحال به روزرسانی

۸:۲۶ حضور در انتخابات بیانگر پایبندی به نظام اسلامی است

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز جمعه با حضور در پای صندوق اخذ رای شعبه سیار ۲۵۷ اراک در جمع خبرنگاران، افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات تایید مجدد نظام اسلامی است و پیام آن به دشمنان قسم‌خورده انقلاب، ایستادگی در برابر تهدید، تحریم و حمایت قاطعانه از آرمان‌های امام راحل(ره) و تداوم راه شهیدان است.

وی ادامه داد: انتخابات از آثار و برکات انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است که مردم با حضور آگاهانه در آن به بهترین شکل در تعیین سرنوشت کشور و تصمیم سازی‌های کلان مشارکت می‌کنند و این ویژگی و نعمت بزرگ، سرمایه‌ای ارزشمند است.

مهد مفاخر ایران مهیای حماسه‌سازی/حضور در انتخابات پایبندی به نظام/ گزارش درحال به روزرسانی

۸:۱۳ فرآیند رای گیری انتخابات در ۱۹۱ شعبه ساوه و زرندیه آغاز شد

فرآیند رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های ساوه و زرندیه آغاز شد.

شعبات اخذ رای در این حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند فرآیند جمع آوری آرای مردم این شهرستان‌ها برای انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را آغاز کردند.

گزارش به روز رسانی می‌شود...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha