۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۱۳
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85402716
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار پردیس: بیش از ۲ هزار نفر عوامل اجرای انتخابات در شهرستان هستند

پردیس - ایرنا - فرماندار شهرستان پردیس گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ نفر عوامل اجرایی عهده دار نظارت، بازرسی و برگزاری و اجرای انتخابات در شهرستان هستند. 

محسن قضاتلو روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در شهرستان پردیس تمام تمهیدات و پیش بینی های لازم برای برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند ماه دیده شده است.

وی افزود: هماهنگی خوبی درسطح شهرستان با دستگاههای خدمات رسان دستگاه‍های انتظامی، قضایی ، اطلاعاتی و امنیتی داریم و پیش بینی می شود انتخابات با نظم و بدون مشکل برگزار شود.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: شعب از ساعت هشت صبح آمادگی اخذ رای شهروندان را دارند، آدرس شعب اخذ رای و اسامی نامزدها توسط روابط عمومی فرمانداری اطلاع رسانی شده است.

قضاتلو گفت: ۲ شعبه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگستری و دادسرا دیده شده تا در صورت بروز جرائم انتخاباتی مانند خرید و فروش رای و سایر جرائم در شعبات تعیین شده به آنها رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: امنیت صندوقها با همراهی و نظارت نیروی انتظامی تامین می شود و با توجه به اینکه از امروز فرصت تبلیغات کاندیداها به اتمام رسیده کمیته امحا در حال امحای تبلیغات نامزدها درنزدیکی شعب اخذ رای هستند.

فرماندارشهرستان پردیس گفت: در سطح شهرستان ۳ صندوق سیار برای جاجرود و ۴ صندوق سیار برای شهر پردیس تامین شده تا مناطقی که به صندوق ثابت دسترسی ندارند رای خود را در صندوق سیار بیندازند.

قضاتلو گفت: در فازهای ۱۱، ۸ و ۵ مسکن مهر شعبه اخذ رای اضافه شده است تا ساکنان بتوانند بدون مراجعه به پردیس در محل سکونت خود رای بدهند.

وی با اشاره به آمادگی عوامل اجرایی اخذ رای، توضیح داد: در صورت تمدید زمان رای گیری عوامل اجرایی آمادگی کامل دارند و به شهروندان توصیه می شود در ساعات ابتدایی برای رای دادن به شعب معرفی شده مراجعه کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha