تعداد رای‌دهندگان گلستان به صورت تصاعدی در حال افزایش است

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان گفت: تعداد رای‌دهندگان در این استان به صورت تصادعی در حال افزایش است و انتظار می‌رود مشارکت مردم گلستان در انتخابات بیش از همیشه باشد.

به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز جمعه در ستاد خبری انتخابات گلستان اظهار کرد: تاکنون و در حدود یک ساعت از زمان آغاز انتخابات بیش از ۵۰ هزار تعرفه رای مصرف شده است.

وی اظهار کرد: ۱۰۰ درصد دستگاه‌های احراز هویت و اخذ رای متصل هستند و هیچ مشکلی برای گرفتن آرای مردم گلستان در شعب ثابت و سیار وجود ندارد.

استاندار گلستان بیان کرد: از همه جریانات سیاسی و اقوام و مذاهب شیعه و سنی در بین نامزدهای انتخاباتی حضور دارند و بر همین اساس انتخاباتی کاملا رقابتی و بی‌سابقه در استان شکل گرفته است.

زنگانه از مردم استان خواست پای صندوق رای حاضر شوند و براساس معیارهای امام راحل و مقام معظم رهبری به بهترین و اصلح‌ترین گزینه رای دهند تا شاهد تشکیل مجلس قوی در کشور باشیم.

وی گفت: مجلس قوی در کنار دولت مردمی ایران قوی می‌تواند به چالش‌ها و مشکلات کشور پایان دهد و یا آن را به حداقل برساند.

استان گلستان ۱۴ شهرستان با ۶ حوزه انتخابیه و هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا دو نماینده و حوزه‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان، علی‌آبادکتول، رامیان و آزادشهر، گنبدکاووس و نیز حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه هر کدام یک نماینده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha