۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۴۸
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85402735
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:پلیس با تمام توان حافظ آرای مردم است  

ورامین - ایرنا - فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: پلیس برای تامین نظم و امنیت انتخابات یازدهم اسفند آمادگی کامل را دارد و با تمام توان حافظ آرا و امانت مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار دلاور القاصی مهر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت کشور، تامین نظم و امنیت انتخابات به پلیس واگذار شده و فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با تمام توان، از امنیت انتخابات در هفت شهرستان حوزه این فرماندهی انتظامی حراست می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی چند ماهه پلیس برای حفظ امنیت انتخابات گفت: انجام این ماموریت عظیم و در نوع خود کم نظیر برای فرماندهی انتظامی افتخار بزرگی است و تلاش خواهیم کرد که این ماموریت نیز همچون سایر مأموریت‌های پلیسی به بهترین نحو انجام شود.

وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش عزت عمومی کشور، تثبیت مردم سالاری، نشان دهنده مشارکت عمومی در اداره امور کشور و مهر تاییدی بر مقبولیت نظام است.

القاصی مهر افزود: حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی میلیونی ۲۲ بهمن مقدمه ای بر شکل گیری حماسه ای بزرگ در تاریخ انقلاب و نمایش پشتوانه مردمی نظام پای صندوق های رای خواهد بود و فردا، همگان شاهد عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی به پشتوانه حضور مردم خواهند بود.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمامی نیرنگ‌ها و توطئه‌های مختلف، هرگز نمی‌توانند مردم را از صحنه پشتیبانی از نظام دور کنند و قطعا ملت بصیر ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب، توطئه دشمنان را خنثی کرده و اقتدار کشور را به رخ جهانیان می‌کشند.

وی تأکید کرد: امنیت انتخابات، خط قرمز پلیس است و تلاش می‌شود در بستر ایجاد امنیت، مشارکت حداکثری مردم محقق شود.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha