مردم با حضور در پای صندوق‌های رای، حماسه‌ای دیگر را خلق می‌کنند

تهران- ایرنا- رئیس اتاق تعاون ایران در پیامی، آحاد مردم به ویژه جامعه بزرگ تعاونگران را به مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت کرد.

به گزارش ایرنا از اتاق تعاون ایران، بهمن عبداللهی در در پیام خود تاکید کرد: حق دخالت در تعیین سرنوشت ودیعه مبارکی است که به برکت انقلاب اسلامی نصیبمان شده تا بتوانیم در ادوار مختلف مستقیم و غیرمستقیم در مدیریت مطلوب میهنمان موثر باشیم و با شکرگزاری این نعمت از طریق مشارکت حداکثری در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان جمهوریت نظام را در کنار اسلامیت آن تثبیت کنیم.

وی افزود: جامعه چند میلیونی تعاون که خود یکی از مظاهر واقعی مدیریت مشارکتی مبتنی بر انتخابات آزاد، فعالیت می‌نمایند، کمافی‌السابق همراه و همگام با آحاد مردم با حضوری پرشور در پای صندوق‌های رای، روز ۱۱ اسفندماه جاری، با انتخاب اشخاص اصلح و نامزدهای محترمی که در برنامه‌های خود حمایت از شیوه اقتصاد تعاونی را اولویت داده‌اند، حماسه‌ای دیگر را خلق می‌کنند. به طور قطع با تحقق مشارکت حداکثری آحاد مردم به‌ویژه اعضای میلیونی تعاونی‌ها در مجلس دوازدهم، فراکسیون کثیرالعضو و قدرتمند تعاون شکل خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha