تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در چهارمحال و بختیاری فراهم شده است

شهرکرد - ایرنا - رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش و همت دست اندرکاران ستاد انتخابات استان تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و شکوه در استان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، محسن حسین میرزایی شامگاه پنجشنبه در پایان نشست ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار افزود: ۲۹ هیات اجرایی در چهارمحال و بختیاری شکل گرفته است و با حضور نمایندگان آحاد مردم کار راهبری انتخابات را برعهده دارند همچنین اعضای هیات‌های نظارت نیز کار نظارت بر انتخابات را عهده دار هستند.

وی اظهار کرد: پشتیبانی‌هایی که قرار است از شعبه‌های اخذ رای از فرمانداری‌ها انجام بگیرد نیز پیش بینی شده است.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: رای اولی‌های این استان روز یازدهم اسفند جشن تکلیف سیاسی خود را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به آغاز روند برگزاری انتخابات از ساعت هشت صبح تا ۱۸ بعد از ظهر افزود: به بیان رهبر معظم انقلاب شرکت در انتخابات عمل صالح است در همین ارتباط انتظار می‌رود مردم از همان ساعت‌های اولیه آغاز روند رای‌گیری در این حماسه بزرگ شرکت کنند.

حسین میرزایی اضافه کرد: با توجه به ایجاد صف‌های شلوغ و پرازدحام رای گیری در ساعت‌های پایانی انتظار می‌رود ابتدای روز در این عمل صالح شرکت کنند.

وی ادامه داد: تمام کسانی که در امر انتخابات چهارمحال و بختیاری دخیل هستند با نصب العین قرار دادن تقوا، عمل به مُر قانون و بی طرفی مطلق از رای مردم به عنوان امانت و حق الناس صیانت می‌کنند.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: به طور حتم مردم این استان فردا با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری بر افتخارات خود می افزایند.

وی تعداد واجدین شرایط رای برای انتخابات ۱۱ اسفند در چهارمحال و بختیاری را ۷۱۴ هزار و ۸۲۹ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳۶۲ هزار و ۶۲۱ نفر مرد و ۳۵۲ هزار و ۲۰۸ نفر زن هستند.

حسین میرزایی افزود: همچنین ۷۹۱ شعبه اخذ رای در استان چهارمحال و بختیاری جانمایی و تعبیه شده که از این تعداد ۵۸۱ شعبه ثابت و ۲۱۰ شعبه سیار و ۳۷۱ شعبه شهری و ۴۲۰ شعبه روستایی صندوق اخذ رای پیش‌بینی شده است.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری شمار برگزارکنندگان انتخابات در استان را هشت‌هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد شامل عوامل هیات‌های اجرایی و نظارت، نیروهای امنیتی، انتظامی، نمایندگان فرمانداران و افراد معتمد در پای صندوق‌های رای هستند.

حسین‌میرزایی با بیان اینکه برگزاری انتخابات در استان در تمامی شعب اخذ رای دارای ۲۵ مرحله است که از این تعداد ۲۴ مرحله به صورت الکترونیکی و یک مرحله به صورت دستی انجام می‌گیرد، اظهار داشت: طبق قانون در این دوره از انتخابات افراد می‌توانند با هریک از پنج مدرک هویتی خود (شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه و کارت پایان خدمت) رای بدهند.

بیشتر بخوانید:

۷۱۴ هزار و ۸۲۹ نفر در چهارمحال و بختیاری واجد شرایط رای دادن هستند

هشت‌هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری را برعهده دارند

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha