سپاه استان اردبیل از هیچ فرد و جناحی در انتخابات حمایت نمی‌کند

اردبیل - ایرنا - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سپاه استان اردبیل در انتخابات از هیچ فرد، جناح تفکر و مصداقی حمایت نکرده و همگان را به مشارکت پرشور در انتخابات دعوت می‌کند.

حجت الاسلام حسین علیی شامگاه پنج شنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اظهار کرد: سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل از هیچ فرد یا جناح، تفکر و مصداقی حمایت نداشته و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب در راستای برگزاری انتخابات با شکوه همراه با امنیت و سلامت در خدمت مردم خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس استان اردبیل تصریح کرد: اولویت اساسی در شرایط کنونی حضور جدی و پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در راستای تحقق اصول و رهنمودهای چهارگانه رهبر فرزانه انقلاب است.

حجت الاسلام علیی تصریح کرد: به طور قطع مردم فهیم استان طی هفته های اخیر درباره کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت مطالعه و تحقیق کرده اند و فردا با انتخاب نمایندگان اصلح برای توسعه و پیشرفت استان و کشور نقش آفرینی خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و پنج حوزه انتخابیه، هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

این دو انتخابات همزمان با مشارکت ۳۰ هزار نفر از عوامل اجرایی برگزار می‌شود و برای حضور در این دوره از انتخابات بیش از یک میلیون نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
برای اخذ آرای مردم در ۱۱ اسفند در استان اردبیل یک هزار و ۳۸۳ صندوق به شکل ۶۱۳ صندوق شهری و ۷۷۰ صندوق روستایی پیش‌بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha