تدابیر لازم برای اخذ رای با وجود باران در سیستان و بلوچستان اتخاد شده است

زاهدان- ایرنا- معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان از اخذ تدابیر لازم در روز انتخابات خبر داد و گفت: صندوق‌های اخذ رای به شعب مورد هدف ارسال شده‌ و فرآیند رای گیری در این استان آغاز شد.

منصور بیجار روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از ابتدای هفته با صدور هشدارهای هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی تدابیر لازم اتخاذ شده و از تمام ظرفیت‌های موجود مانند شوراها و دهیاری‌ها استفاده کرده‌ایم.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان و دستگاه‌های اجرایی در آمادگی کامل به سر برده و بر اساس قانون مدیریت بحران پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها انجام و توزیع ماشین آلات نیز در دستور کار قرار گرفته است.

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ابتدا بارندگی‌ها در شهرستان‌های قصرقند و نیکشهر به وقوع پیوست که استاندار هم اقدام به حضور میدانی کرد، همچنین به تاسیساتی مانند پل‌ها، آب و برق آسیب وارد شده بود که در حال حاضر شرایط به حالت اولیه بازگشته و در حال ارائه خدمات به مردم هستیم.

وی اظهار کرد: متناسب بارندگی سالانه حدود ۹۵ میلی‌متر در سیستان و بلوچستان است اما در این بارندگی‌ها تنها در یک نقطه ۳۰۰ میلی‌متر بارندگی گزارش شده، بنابراین علاوه بر اعزام بیش از ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات در مناطق درگیر بارندگی، توزیع اقلام غذایی و پخت غذایی گرم در دستور کار قرار دارد، همچنین انجام عملیات امداد و نجات با قایق در دستور کار قرار گرفته و در صورت نیاز و مساعد شدن شرایط جوی بالگردها نیز فعال خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha