حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب ۱۴۷ هزار واجد شرایط رای دارد

قصرشیرین- ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: در این دوره از انتخابات ۱۴۶هزارو ۸۰۰ نفر در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب واجد شرایط رای هستند.

محمد نجفی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع واجدان شرایط رای ۲۲ هزار نفر در قصرشیرین، ۷۱ هزار نفر در سرپل ذهاب و ۵۳ هزار و ۸۰۰ نفر در گیلانغربی هستند که برای اخذ آرای آنها در این سه شهرستان۲۲۶ شعبه برنامه ریزی شد که از این تعداد ۹۵ شعبه ثابت و ۱۳۱ شعبه سیار است.

به گفته وی، ۸۸ شعبه اخذ رای در شهرها و ۱۳۸ شعبه در روستاهای منطقه مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه ۱۷۰ هزار تعرفه رای در اختیار حوزه انتخابیه قصرشیرین قرار گرفته است، اظهار کرد: در مجموع حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل ستادی، اجرایی، بازرسی، نظارتی و خدماتی و امنیتی کار برگزاری انتخابات را در حوزه انتخابیه قصرشیرین در غرب کرمانشاه برعهده دارند و تمام زیرساخت های لازم نیز برای برگزاری انتخابات فراهم شده است.

اعلام لیست نهایی نامزدهای حوزه انتخابیه قصرشیرین سرپل ذهاب و گیلانغرب

رییس حوزه انتخابیه قصرشیرین گفت: لیست نهایی ۱۳ نفر از نامزدهای حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب نیز اعلام و در تمامی شعب اخذ رای در دسترس رای دهندگان خواهد بود.

حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب ۱۴۷ هزار واجد شرایط رای دارد

نجفی عنوان کرد: در مجموع ۳۰ نامزد در حوزه انتخابیه قصرشیرین تایید صلاحیت شدند که با انصراف ۱۷ نفر، رقابت بین ۱۳ نامزد مجلس دوازدهم انجام می شود.

او ادامه داد: کار توزیع صندوق های رای بعد ازظهر امروز انجام شد و از مجموع شعب اخذ رای اختصاص یافته به حوزه انتخابیه، ۴۰شعبه مربوط به قصرشیرین بوده که ۲۱ شعبه آن شهری و ۱۹ مورد روستایی است.

نجفی به آمادگی لازم تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه اشاره کرد و ادامه داد: تمام تلاش خود را برای صیانت از آرای مردم به کار گرفته ایم.

سرپل ذهاب ۷۱هزار نفر واجد شرایط رای دارد

فرماندار سرپل ذهاب نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ۷۱ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری هستند، گفت: در مجموع ۱۰۰ شعبه برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان اختصاص یافته و از مجموع این شعب ۴۲ ثابت و ۵۸ شعبه هم سیار است.

صدرالله بابلی افزود: در مجموع ۲ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی، امنیتی، ستادی و خدماتی، راهبران رایانه و محافظان شعب کار برگزاری انتخابات را در این شهرستان عهده دار هستند.

۵۳ هزار و ۸۰۰ نفر در گیلانغرب واجد شرایط رای دادن هستند

سرپرست فرمانداری گیلانغرب نیز از آمادگی ارکان ذیربط در این شهرستان برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه خبرداد و گفت: ۵۳ هزار و ۸۰۰ نفر در این خطه غربی کرمانشاه واجد شرایط رای هستند که ۸۵ شعبه شامل ۳۰ شعبه ثابت و ۵۵ سیار برای جمع آوری آرا اختصاص یافته است.

علی رضا نظری افزود: یک هزار و ۷۰۰ نفر در شهرستان گیلانغرب کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و تمام دستگاه های اجرایی شهرستان دست به دست هم داده‌اند تا انتخاباتی آبرومند و در شان نظام و انقلاب اسلامی رقم بزنند.

وی با بیان اینکه در انتخابات سال ۱۴۰۰، مردم گیلانغرب مشارکت ۷۳ درصدی را به ثبت رساندند، پیش بینی کرد: این بار نیز مردم در عرصه انتخابات مشارکتی فعالانه داشته باشند.

طبق برنامه زمان‌بندی ستاد انتخابات کشور دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و از حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده راهی خانه ملت می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha