خانواده شهدای چهارمحال و بختیاری: با شرکت در انتخابات ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم

شهرکرد- ایرنا- جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران چهارمحال و بختیاری به عنوان اسوه‌های صبر و ولایتمداری از مردم کشور و استان خواستند که با حضور در پای صندوق‌های رای حافظ خون شهدا و ادامه‌دهنده راه آنها باشند.

به گزارش ایرنا، مردان و زنانی که اسوه‌های ادای تکلیف، صبر، ایستادگی، بردباری و استقامت هستند از مردم خواستند که با حضور چشمگیر در پای صندوق‌های رای حماسه‌آفرینی کنند و تداوم‌بخش راه فرزندان شهیدان آنها باشند.

این اسوه‌های صبر و بردباری در پیامی خطاب به مردم استان عنوان کردند که با حضور در انتخابات در به ثمر نشستن حکومت مردم بر مردم به معنای واقعی کلمه نه تنها دشمنان میهن اسلامی را ناکام بگذارند بلکه نشان دهند که پس از ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی یک لحظه دست از آرمان‌های والای آن برنداشته و ثابت قدم برای تحقق تمدن نوین اسلامی و پیوند این نظام با حکومت جهانی حضرت عصر(ع) در حرکت باشند.

انتخابات؛ دمیدن روح تازه در جمهوریت نظام

آیت‌الله بنایی بروجنی پدر شهید بنایی با دعوت از مردم برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رای گفت: بی‌شک مردم این ورق از تاریخ کشور را به گونه‌ای رقم خواهند زد که درس عبرتی برای بدخواهان مردم و میهمن عزیز اسلامی‌ باشد و با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای روح تازه‌ای بر روان جمهوریت نظام خواهند دمید تا از گزند دشمنان در امان باشد.

وی افزود: برای اینکه نهال جمهوری اسلامی تنومند شود خون‌های بسیاری داده شده و جان‌های عزیزی تقدیم نظام شده است از همین رو این راه مقدس باید همچنان تداوم داشته باشد و یکی از عرصه‌هایی که تداوم‎‌بخش نظام به شمار می‌آید شرکت در انتخابات است.

پدر شهید بنایی بروجنی تصریح کرد: بی‌شک هر یک از مردم استان این درک و بینش را برای انتخاب فرد اصلح دارند از همین رو به هر کس که می‌دانند اصلح است رای بدهند تا زمینه رشد و پیشرفت استان و کشور بیش از پیش فراهم شود.

با حضور در انتخابات روح شهدا را شاد کنید

فاطمه محمد حسینی مادر شهید حسن فرامرزی نیز از مردم استان دعوت کرد تا با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر نقشه‌های دشمن را نقش برآب کنند و انسجام و وحدت و یک‌دستی جامعه را به جهانیان نشان دهند.

وی تصریح کرد: برای ادامه راه شهیدان باید در انتخابات شرکت کرد از همین رو از مردم فهیم، ولایتمدار و شهیدپرور استان درخواست می‌شود تا برای شادی روح امام شهدا و شهیدان هشت سال دفاع مقدس در این عرصه حضور پررنگی داشته باشند.

شرکت در انتخابات؛ تجدید میثاق با شهدا

ابراهیم خلیلیان پدر ۲ شهید حسینعلی و اسماعیل خلیلیان نیز شرکت در انتخابات را تجدید میثاق با شهدا عنوان کرد و گفت: شهیدان برای دفاع از این آب و خاک و حراست از ارزش‌های اسلام جان خود را تقدیم کردند از همین رو ما نیز برای تداوم این ارزش‌ها باید به ندای رهبرمان لبیک گفته و حضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم.

وی تاکید کرد: از همه ملت ایران و مردم استان درخواست دارم با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح که دلسوز و خدمتگزار باشد برای اعتلای کشور و ایرانی آباد صفوف به هم پیوسته‌ای را در روز انتخابات تشکیل دهند.

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی

منیژه بیک اصفهانی مادر شهیدان سید محمود و سید حشمت‌الله حجازی و ۲ جانباز ۵۵ درصد سید رسول و سید محمد حجازی نیز از مردم استان دعوت کرد تا در انتخابات حضوری حماسی و دشمن‌شکن داشته باشند.

وی افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است و بی‌شک مردم مومن استان به خوبی این وظیفه شرعی و ملی را ادا خواهند کرد.

این مادر شهید به انتظارت خود از نمایندگان مجلس نیز اشاره کرد و گفت: ما انتظار داریم نمایندگان و منتخبین مردم افرادی باایمان، ولایتمدار، دلسوز و زحمت‌کش باشند و خواسته های مردم را برآورده کنند اما نه اینکه تا پست گرفتند مردم را یادشان برود.

به گزارش ایرنا، مردم چهارمحال و بختیاری در طول هشت سال مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید گلگون کفن را تقدیم نظام اسلامی کردند که به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری، ظفر خالدی کم‌سن‌ترین شهید کشور در دوران دفاع مقدس با ۱۱ سال و هفت ماه از این استان است.

در دوران دفاع مقدس حدود ۴۰ هزار رزمنده از این استان عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد که از این تعداد ۲ هزار و ۴۳۶ رزمنده شهید، هفت هزار و ۵۰۰ نفر جانباز و نزدیک به ۵۰۰ نفر آزاده شدند. این استان ۱۵ شهید زن نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha