خلق حماسه حضور مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات/ اعلام پایان فرایند اخذ رای

شهرکرد-ایرنا- فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شعب انتخابات از ساعت هشت صبح روز جمعه ۱۱ اسفندماه آغاز شد.

به گزارش ایرنا، رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد واجدین شرایط رای برای انتخابات ۱۱ اسفند در استان ۷۱۴ هزار و ۸۲۹ نفر است که از این تعداد ۳۶۲ هزار و ۶۲۱ نفر مرد و ۳۵۲ هزار و ۲۰۸ نفر زن هستند.

محسن حسین‌میرزایی افزود: همچنین ۷۹۱ شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری جانمایی و تعبیه شده که از این تعداد ۵۸۱ شعبه ثابت و ۲۱۰ شعبه سیار و ۳۷۱ شعبه شهری و ۴۲۰ شعبه روستایی صندوق اخذ رای پیش‌بینی شده است.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری شمار برگزارکنندگان انتخابات در استان را هشت‌هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد شامل عوامل هیات‌های اجرایی و نظارت، نیروهای امنیتی، انتظامی، نمایندگان فرمانداران و افراد معتمد در پای صندوق‌های رای هستند.

حسین‌میرزایی با بیان اینکه برگزاری انتخابات در استان در تمامی شعب اخذ رای دارای ۲۵ مرحله است که از این تعداد ۲۴ مرحله به صورت الکترونیکی و یک مرحله به صورت دستی انجام می‌گیرد، اظهار داشت: طبق قانون در این دوره از انتخابات افراد می‌توانند با هریک از پنج مدرک هویتی خود (شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه و کارت پایان خدمت) رای بدهند.

۰۶:۰۰ | صف و حضور مردم لردگان در شعب اخذ رای

مردم شهرستان لردگان برای خلق حماسه انتخابات ۱۱ اسفندماه از ساعتها پیش از زمان رای‌گیری در انتخابات حضور یافته‌اند.

ساعت: ۰۸:۰۰ | امام جمعه شهرکرد در شعبه اخذر رای حضور یافت

حجت‌الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با حضور در مدرسه کار و دانش رای خود را به صندوق اخذ رای انداخت.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

۰۸:۳۰ | استاندار چهارمحال و بختیاری رای خود را به صندوق انداخت

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری با حضور در شعبه اخذ رای ، در انتخابات مشارکت کرد و رای خود را به صندوق رای انداخت.

خلق حماسه حضور مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات/ تهمیدات لازم برای مناطق سخت‌گذر

۰۹:۴۲ | سه هزار و ۵۰۰ نفر مسئولیت نظارت بر انتخابات چهارمحال و بختیاری

حبیب نیکخو رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: سه هزار و ۵۰۰ نفر مسئولیت نظارت بر انتخابات این استان در لایه‌های نظارتی هیات‌های نظارت استان، شهرستان و بخش را برعهده دارند.

خلق حماسه حضور مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات/ تهمیدات لازم برای مناطق سخت‌گذر

۱۱:۳۰ | تمهیدات لازم برای اخذ رای در مناطق سخت‌گذر

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور مردم در پای صندوق‌های رای در ساعات اولیه گفت:تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور، سالم و ایمن به خصوص در مناطق سخت‌گذر(صعب العبور) اندیشیده شده است.

خلق حماسه حضور مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات/ اخذ رای مردم در ۷۹۱ شعبه

۱۲:۲۸ | رای مردم در ۷۹۱ شعبه جمع‌آوری می‌شود

محسن حسین میرزایی رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان‌های ۱۲ گانه استان در حال برگزاری است.

خلق حماسه حضور مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات/ اخذ رای مردم در ۷۹۱ شعبه

۱۳:۱۴ | فرمانده سپاه استان : حضور مردم در انتخابات اثبات مردم‌سالاری دینی است

سردار محمد علی اکبری فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با حضور به حضور پرشور مردم ازساعات اول رای‌گیری در سطح استان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات اثبات مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی است.

۱۴:۵۹ | حضور بالای مردم فارسان در انتخابات

سید هادی صالحی فرماندار فارسان گفت: مردم این شهرستان از همان ساعات ابتدایی حضور پرشور و حماسی در پای صندق‌های رای داشتند و پیش‌بینی می‌شود درصد مشارکت بالایی در شهرستان به ثبت برسد.

۱۵:۰۵ | امام جمعه شهرکرد حضور مردم در انتخابات را باعث مایوس شدن دشمن دانست

حجت‌الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: امروز ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رای توطئه‌های بدخواهان نظام را نقش برآب و آنان را مایوس کرد.

خلق حماسه حضور مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات/مشارکت حوزه لردگان، فلارد و خانمیرزا

۱۶:۰۶ | حضور کادر بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری در انتخابات

جمعی از کادر بهداشت و درمان استان چهارمحال و بختیاری اشاره به حضور مردم در انتخابات، از طریق شعبه سیار رای خود را به صندوق‌های رای انداختند.

خلق حماسه حضور مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات/مشارکت حوزه لردگان، فلارد و خانمیرزا

۱۶:۰۷ | حضور پرشور مردم حوزه انتخابیه لردگان، فلارد و خانمیرزا

منصور کریمزاده فرماندار شهرستان لردگان گفت: مشارکت بالایی در انتخابات حوزه لردگان، فلارد و خانمیرزا وجود دارد و از ابتدای صبح از آغاز رای‌گیری تاکنون امنیت در شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه برقرار است.

۱۶:۳۴ فیلم | آخرین وضعیت از روند اخذ رای در چهارمحال و بختیاری

محسن حسین میرزایی رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: روند اخذ رای در ۷۹۱ شعبه در استان در حال انجام است.

۱۶:۴۶ | همکاری چهار هزار نفر در امر برگزاری انتخابات

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در روز انتخابات ۱۱ اسفندماه چهار هزار فرهنگی در این استان برای برگزاری انتخابات همکاری دارند.

۱۸:۱۷ | حضور پرشور مردم در انتخابات

محسن حسین میرزایی رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به تمدید زمان رای‌گیری گفت: حضور مردم این استان پای صندوق‌های رأی پُرشور و گسترده است.

۱۸:۵۰ | حضور پررنگ اردلی ها در انتخابات

یعقوب شکوهی فرماندار اردل شرکت مردم این شهرستان در انتخابات را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ۴۵ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند که تاکنون بخش قابل توجهی از مردم رای خود را به صندوق انداخته‌اند.

۱۸:۵۱ | رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری رأی خود را در صندوق انداخت

محسن حسین میرزایی رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با حضور در حوزه انتخابیه در شهرکرد رای خود را به صندوق آرا انداخت.

۱۹:۴۳ | فعالیت واحدهای ثبت احوال چهارمحال و بختیاری

سید مهدی موسوی مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۱۴واحد این اداره کل در استان برای ارایه خدمات صدور مدارک احراز هویت دایر است.

۲۱:۳۳ | اخبار صحیح را رسانه اعلام کنند

حجت الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ستاد انتخابات استان در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه خبرنگاران جهادگران عرصه اطلاع رسانی هستند، گفت: انتشار اخبار صحیح باعث جلوگیری از تخریب افکار عمومی می‌شود.

خلق حماسه حضور مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات/ اعلام پایان فرایند اخذ رای

۲۳:۰۰ | اعلام پایان فرایند اخذ رای در شعب

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری با حضور در جمع اصحاب رسانه از پایان فرآیند انتخابات در چهار حوزه انتخابیه خبر داد.

به گزارش ایرنا،انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha