استاندار گیلان: هر رای مردم امیدی برای اعتلای کشور است

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با بیان اینکه امروز، روزی سرنوشت ساز برای ملت ایران است، گفت: هر رای مردم تیری به سوی دشمن و امیدی برای آینده ای بهتر، اعتلا و اقتدار کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز جمعه با حضور در منزل شهیدان ساغری و انداختن رای خود در صندوق، با اشاره به حضور همیشگی مردم در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: مردم همیشه در همه عرصه ها خوب درخشیدند و امروز نیز در انتخابات سرنوشت ساز با لبیک به مقام معظم رهبری و عهد و پیمان با شهدای انقلاب اسلامی و توسل به آنان در صحنه انتخاب حضور یافتند.

وی با اشاره به حضور خود در منزل یکی از خانواده های شهدا برای شرکت در انتخابات افزود: توفیق یافتم تا رای خود را در خدمت پدر شهیدان ساغری در رشت با توکل و توسل به شهدا به صندوق بیاندازم؛ روز گذشته نیز در مراسمی با خانواده های شهدای مدافعان حرم، امنیت و سایر شهدای عزیز انقلاب اسلامی پیمان بستیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان حضور نزد خانواده های شهدا را وظیفه خود دانست و با اشاره به استقبال مردم برای شرکت در انتخابات در نخستین ساعات امروز افزود: بر اساس مشاهدات ستاد انتخابات گیلان، جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال استقبال خوبی داشته و جلوتر از بقیه هستند.

عباسی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور به موقع پای صندوق های اخذ رای ،از اقشار مختلف مردم خواست ضمن حضور در انتخابات؛ افراد دیگر را برای حضور پای صندوق های اخذ رای دعوت کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم استان همگام با سراسر کشور بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ به ثبت خواهند رساند، افزود: وحدت ملی را با حضور همه مردم جشن خواهیم گرفت.

وی بیان کرد: چهار راهبرد مقام معظم رهبری با عنوان امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت محور عمل قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha