استاندار سیستان و بلوچستان رای خود را به صندوق انداخت+ فیلم

زاهدان- ایرنا- محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در مدرسه شهید بهشتی زاهدان، به محض آغاز سراسری انتخابات ۱۴۰۲ رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرایند رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

مردم ولایت‌مدار سیستان و بلوچستان، امروز نیز همچون دوره‌های گذشته انتخابات از آغازین ساعات صبح پشت درهای بسته حوزه‌های رأی‌گیری حضور داشتند تا تعرفه‌های رأی خود را در نخستین دقایق شروع انتخابات به داخل صندوق‌های رأی بیندازند.

شور و هیجان مردم برای انتخاب اصلح و تغییر سرنوشت خویش و امید به حل مشکلات آن‌ها را پای صندوق‌های رأی آورده است.

دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیش از یک‌میلیون و ۹۰۵ هزار و ۹۳۳ نفر در این استان واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: یک‌هزار و ۸۶۱ شعبه در سراسر استان آماده اخذ رای مردم هستند.

عباس ابراهیمی از وجود یک‌هزار و ۸۶۱ شعبه اخذ رای در سیستان و بلوچستان برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد و بیان کرد: در هر شعبه ۲ صندوق اخذ رای داریم که صندوق آبی‌رنگ متعلق به مجلس خبرگان و صندوق قرمز رنگ متعلق به مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: ٩٦٠ شعبه اخذ رای سیار نیز در سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده تا مردم بتوانند به راحتی در دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری مشارکت کنند.

دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ۲ میلیون و ۱۹۳ تعرفه برای دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: یک‌هزار و ۱۵۴ شعبه اخذ رای در سیستان و بلوچستان روستایی و ۷۰۷ شعبه اخذ رای شهری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha