۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۱۴
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85403109
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مردم زنجان مانند همیشه پیشرو خواهند بود

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه در انجام کار خیر باید پیشگام بود، گفت:‌ مردم استان امروز نیز با حضور گسترده در پای صندوقهای رای همچون عرصه های دیگر پیشرو خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز جمعه با حضور در آموزشگاه فنی و حرفه ای قائم زنجان برای دادن رای، افزود:‌ حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رای به یقین بار دیگر موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

وی با دعوت از آحاد مختلف مردم برای مشارکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی،‌ تاکید کرد: راهی شدن نمایندگان به آرای بالا به مجلس شورای اسلامی موجب اقتدار خانه ملت و منتفع شدن کشور خواهد شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم استان امروز حماسه ای دیگر خواهند آفرید، گفت:‌ زنجانی ها همیشه همگام و همراه با نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.

محسن افشارچی اظهار داشت: امروز نیز شرکت در انتخابات نشانه حمایت و پشتیبانی مردم از این نظام مقدس است و در پایان این انتخابات اتفاق مهم و بزرگی در سراسر کشور و استان زنجان رقم زده خواهد شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمن دوره مجلس خبرگان رهبری در یک هزار و ۴۳۸ نقطه - محل در استان زنجان در قالب ۷۷۲ شعبه ثابت و سیار انجام می‌شود.

در مجموع حدود ۱۱ هزار نفر از استان زنجان در امر برگزاری انتخابات به‌عنوان مجریان و عوامل نظارتی و حفاظتی در شعب نقش آفرینی می کنند.

حدود ۸۵۰ هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند که از این تعداد بیش از ۳۹ هزار نفر را رای اولی ها تشکیل می دهند.

استان زنجان چهار حوزه انتخابیه و پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان از صبح امروز ۱۱ اسفندماه آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha