۱۰۰ درصد شعب رای در خراسان جنوبی فعال است

بیرجند - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی اعلام کرد: ۷۶۶ شعبه اخذ رای در این استان مستقر شده که ۱۰۰ درصد آن فعال و روند رای‌گیری نیز در حال رصد است.

سید محمدرضا طالبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۵۳ شعبه اخذ رای در استان سیار و ۴۱۳ شعبه ثابت است.

وی گفت: بیش از ۶۰۸ هزار نفر در خراسان جنوبی واجد شرایط رای دادن و ۳۴ هزار نفر رای اول هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: علیرغم برودت هوا و بارش برف در سراسر استان اما از روز گذشته با بسیج همه امکانات بازگشایی مسیرها انجام شده و برخی از شعب رای که در مسیرهای صعب العبور بود عوامل برگزار کننده شب گذشته مستقر شدند تا با توجه به یخ‌زدگی‌های مسیر، نگرانی وجود نداشته باشد.

وی افزود: فرآیند اخذ رای در استان خراسان جنوبی از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور شروع شد و با توجه به اینکه مسیرها و جاده‌ها یخ‌زدگی داشت اما اعضای شعب تلاش کردند به موقع به محل شعب برسند و رای مردم را اخذ کنند.

طالبی گفت: این استان همواره در مناسبت‌های سیاسی پیش قدم بوده و در امتحانات مختلف سربلند شده، در این انتخابات هم از ابتدای صبح مردم پای صندوق‌های رای حاضر شده و این حضور بسیار پر شور است که یقین داریم مثل ادوار گذشته افتخارآفرین بوده و رتبه اول یا دوم مشارکت را از آن خود خواهند کرد.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی اخلاق مدار و قانون مدار بودند و در یک هفته تبلیغاتی تخلفی نداشتیم و با رقابت خوب شور انتخاباتی خوبی را در استان رقم زدند.

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی افزود: امید است مردم هم با انتخاب خوب خود پشتیبانی از نظام و انقلاب را به نمایش بگذارند.

استان خراسان جنوبی با ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه اصلی، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha