۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۵۷
کد خبر: 85403139
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شعب سیار اخذ رای به روستاهای خراسان رضوی اعزام شدند

مشهد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: شعب سیار اخذ رای از صبح امروز، جمعه به روستاهای کم جمعیت استان اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، سید هادی طباطبایی روز جمعه در ستاد انتخابات خراسان رضوی در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به برودت هوا و برنامه ریزی صورت گرفته شعب اخذ رای در نوبت تعیین شده به هر روستا اعزام می شوند تا مردم در سرما منتظر رای دادن نباشند.

وی گفت: در مجموع حدود هزار و ۸۰۰ شعبه اخذ رای ثابت و سیار مربوط به روستاهای خراسان رضوی است که شعب اخذ رای سیار به روستاهای کوچک برده خواهند شد.

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: در مجموع هزار و ۴۰ شعبه اخذ رای سیار در استان فعال است که بخشی مربوط به داخل شهرها و بخشی روستایی است.

طباطبایی اظهار داشت: موضوع تاخیر در آغاز فرایند رای گیری در دوره های گذشته انتخابات هم بوده است و در حال حاضر ۹۷ درصد شعب فعال شده اند.

وی گفت: موضوع بارش برف و یخبندان درجاده ها عامل تاخیر در آغاز فرایند رای گیری در برخی شعب بوده است.

طباطبایی ادامه داد: برای اینکه با مشکل برف و یخبندان مواجه نشویم انتقال ملزومات رای گیری را از دیروز به شعب اخذ رای در مناطق دور دست انجام داده بودیم و فرایند ارسال شعب در شهرها صبح امروز بوده است.

فرآیند اخذ رای در چهار هزار و ۶۲۷ شعبه اخذ رای خراسان رضوی برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری انجام می شود.

شمار واجدان شرایط رای دادن در استان هفت میلیون نفری خراسان رضوی، چهار میلیون و ۷۵۰ هزار نفر عنوان شده است که تعداد رای اولی ها در این استان حدود ۲۵۰ هزار نفر می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha