زمستان سرد یاسوج به بهار گرم انتخاباتی تبدیل شد
javascript:void(۰)

یاسوج-ایرنا-رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و شمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هوای سرد زمستانی از ساعت هشت آغاز شد ، حضور پرشور و شلوغ مردم در پای صندوق رای در سراسر نقاط استان، سرمای زمستان را به بهاری گرم تبدیل کرده است.

به گزارش ایرنا، از ۲ روز گذشته در استان کهگیلویه وبویراحمد شاهد سردی استخوان سوز هوا به دلیل بارش باران و برف در مناطق سردسیری هستیم اما با وجود سردی هوا شاهد حضورگرم و حداکثری مردم در ساعت های اولیه مردم در محل صندوق های اخذ رای هستیم.

زمستان سرد یاسوج به بهار گرم انتخاباتی تبدیل شد

مردم این استان همیشه حضور حداکثری در انتخابات دارند و این بار هم با تدبیر متولیان انتخابات بدلیل حضور مردم ،شعب اخذ رأی در سراسر استان از ساعت ۸ صبح اخذ رأی از تمامی واجدین شرایط را آغاز کردند و از همه هم استانی ها خواسته شده در ساعت های اولیه روز به شعب اخذ رای مراجعه و از موکول کردن حضور خود در شعبه به ساعت های پایانی بدلیل بروز ازدحام جمعیت خود داری کنند.

رئیس ستاد انتخابات تاکید کرد تمهیدات لازم برای رای گیری تمامی مناطق استان اعم از شهری، روستای حتی عشایری پیش بینی شده و برای مناطق صعب العبور و عشاری که صندوق های سیار است بر اساس زمان بندی مشخص صندوق رای در محل منتقل می شود.

سید جواد هاشمی مهر ادامه داد :۸۷۲ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی و عشایری استان تعیین و جانمایی شده و زیرساخت ارتباطی استان شامل شبکه تلفنی ثابت، شبکه تلفن همراه، زیرساخت ارتباطی فیبر نوری و خودرو برای برگزاری انتخابات به صورت پایدار آماده است.

وی صیانت از رای شهروندان را وظیفه همگانی دانست و تاکید کرد نظم و امنیت لازم در تمامی نقاط استان برقرار است و این آرامش بطور قطع در افزایش مشارکت و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تاثیرگذار خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha