فرماندار شوش: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب عظمت ایران می‌شود

دزفول - ایرنا - فرماندار شوش با اشاره به آغاز فرآیند انتخابات در این شهرستان گفت: حضور و مشارکت حماسه آفرین مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان و عزت و عظمت ایران اسلامی می‌شود.

محسن حویزه روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهروندان ولایتمدار و بابصیرت شوش و کرخه با حضور گسترده در انتخابات بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

وی گره گشایی از مشکلات کنونی را در گرو تشکیل مجلسی قوی دانست و ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات لازمه تشکیل مجلس قوی است.
فرماندار شوش گفت: حوزه انتخابیه شهرستان‌های شوش و کرخه در مجموع ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارند که از این تعداد ۱۴۰ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.
وی با بیان اینکه ۱۶۱ شعبه اخذ رای در شهرستان‌های شوش و کرخه پیش بینی شده است، افزود: ۹۷ شعبه اخذ رای در شهرستان شوش و ۶۴ شعبه در شهرستان کرخه برای رای گیری از شهروندان این حوزه انتخابیه آماده سازی شده است.
حویزه اظهارکرد: پنج هزار نفرعوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت در شهرستان‌های شوش و کرخه مسوولیت برگزاری انتخابات را در این ۲ شهرستان برعهده دارند.
وی با بیان اینکه متولیان برگزاری انتخابات در شوش هم قسم شده‌اند تا پای جان از رای مردم صیانت و حراست کنند، افزود: رای گیری در شعبه‌های اخذ رای شهرستان‌های شوش و کرخه همزمان با سراسر کشور ساعت هشت صبح آغاز شده است.
فرماندار شوش با توصیه به شهروندان برای حضور در پای صندوق رای در ساعات اولیه آغاز فرآیند رای گیری گفت: توصیه به شهروندان این است که حضور در شعبه‌های اخذ رای را به ساعت‌های پایانی زمان قانون اخذ رای موکول نکنند.
به گزارش ایرنا، فرماندار شوش با حضور در شعبه انتخابیه مسجد ابوالفضل العباس(ع) این شهر، واقع در یکی از مناطق کم برخوردار شوش رای خود را به صندوق انداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha