۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85403318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اجرای محدودیت‌های ترافیکی ویژه انتخابات در کردستان

سنندج- ایرنا- رئیس پلیس راهور کردستان گفت: همزمان با آغاز دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در برخی از نقاط استان اعمال محدودیت‌های ترافیکی اغاز شده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا همتی زاده روز جمعه در این رابطه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: با توجه به حجم فزاینده تردد خودروهای اداری و طرفداران کاندیداهای انتخاباتی در ایام انتخابات و به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و ایجاد نظم و انضباط برای عوامل اجرایی انتخابات، تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء ضریب ایمنی، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی در عبور و مرور شهروندان اعمال می شود.

وی با بیان اینکه بر این اساس امروزتمام محل‌های أخذ رأی توسط کارکنان پلیس راهور مورد پوشش ترافیکی قرار دارند، گفت: همچنین عبور و مرور انواع وسایط نقلیه در ایام برگشت صندوق‌های رأی در محدوده ورودی فرمانداری از ساعت ۱۷ عصر تا پایان شمارش آراء ممنوع است.

رئیس پلیس راهور کردستان یادآور شد: در تمامی معابر درون‌شهری عبور و مرور انواع خودروهای پلاک مخدوش، فاقد پلاک و کاروان‌های گروهی کاندیداها ممنوع بوده و با متخلفین برابر قانون برخورد می‌شود.

به گزارش ایرنا، در پنج حوزه انتخابیه استان کردستان، ۱۸۴ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته بودند که ۵۱ نامزد انصراف داده و یا با دیگران ائتلاف کرده و از عرصه انتخابات کنار رفته اند و ۱۳۳ نامزد باقی مانده اند.

کردستان دارای ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

برای کسب ۲ کرسی مجلس خبرگان رهبری نیز ۴ نامزد از استان کردستان تایید صلاحیت شده اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha