دعوت از اصحاب فرهنگ و هنر البرز برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند

کرج - ایرنا - دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز از اصحاب فرهنگ و هنر برای شرکت پر شور در انتخابات امروز جمعه ۱۱ اسفند ماه دعوت به عمل آورد.

"سعید جابری انصاری" روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هنرمندان و فرهیختگان ، نقاشان ، طراحان ، سینماگران ، بازیگران نمایش ، هنرمندان هنرهای تجسمی ، هنرمندان موسیقی ، آهنگسازان ، خوانندگان و فعالان فرهنگ وهنر به صورت پر شور شرکت خواهند کرد .

وی اضافه کرد: حضور آگاهانه مردم در صحنه انتخابات، یعنی سهیم شدن در سرنوشت کشوری که هر گوشه از خاکش بوی ایثارگری و ولایت مداری می دهد و امیدواریم همچون دوره های گذشته انتخابات شاهد خلق حماسه دیگری باشیم.

جابری انصاری افزود: با اهمیت این حماسه ملی، امیدواریم شاهد حضور پرشور هنرمندان ارزنده و فرهیخته همه عرصه های فرهنگ و هنر همراه با ملت عزیز ایران در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باشیم.

وی از همه ی فعالان عرصه رسانه ، مستند سازان ، عکاسان و تصویر برداران استان البرز می خواهم برای پوشش این رویداد مهم از حضور پیشکسوتان و فعالان فرهنگ و هنر در مسجد جامع رجایی شهر کرج حضور به هم رسانند و از این حماسه ی حضور که برگ زرین دیگری را خلق می کنند ثبت و ضبط نمایند.

۳۰۷ نامزد مجلس شورای اسلامی برای کسب سه کرسی و سه نامزد مجلس خبرگان رهبری برای کسب ۲ کرسی در استان البرز پا به عرصه انتخابات این دوره گذاشته اند.

یک هزار و ۹۸۴ صندوق انتخاباتی برای جمع آوری آرای مردم البرز امروز جمعه فعال شده است.

یک میلیون و۷۶۰ هزار نفر از ساکنان البرز واجد رای دادن در این دوره از انتخابات هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha