استاندار چهارمحال و بختیاری:تهمیدات لازم برای انتخابات در مناطق سخت‌گذر فراهم شده است

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور مردم در پای صندوق‌های رای در ساعات اولیه گفت:تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور، سالم و ایمن به خصوص در مناطق سخت‌گذر(صعب العبور) اندیشیده شده است.

غلامعلی حیدری روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق در شعبه ۳۷ مرکزی مدرسه حاج یدالله کیانی در گفت وگو با ایرنا افزود:

امروز مردم با بصیرت این استان با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را دادند و روح شهدا را شاد کردند.

امروز یازدهم اسفند ماه روز سرنوشت ملت ایران است.

وی با اشاره به حضور پرشور در پای صندوق‌های رای در ساعت‌های اولیه رای گیری با وجود سردی هوا اظهار داشت: امروز چشم دوست و دشمن به حضور مردم در پای صندوق‌های رای است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای قلب دوستان و دوستداران انقلاب اسلامی را شاد و دشمنان را ناراحت می کند.

وی با قدردانی از مردم عزیز، ولایت‌مدار و با فرهنگ چهارمحال و بختیاری افزود: حضور پرشور و مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای می‌تواند توسعه وپیشرفت کشور را به دنبال داشته باشد.

حیدری گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های موجب ارتقای امنیت ملی، بازداشتن دشمن از دست اندازی به کشورمی‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha