۲۰ هزار نیرو امنیت انتخابات در سیستان و بلوچستان را تامین می‌کنند

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور ۲۰ هزار نیرو برای تامین نظم و امنیت انتخابات در این استان، گفت: پلیس با آمادگی کامل و توان حداکثری امنیت انتخابات را تامین می‌کند.

سردار دوستعلی جلیلیان روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای زاهدان، در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ۲۰ هزار نیروی پلیس مسوولیت تأمین نظم و امنیت انتخابات در استان پهناور سیستان و بلوچستان را برعهده دارند که از این میزان ۱۰ هزار نفر به صورت مستقیم امنیت صندوق های رأی را تامین می‌کنند.

وی تصریح کرد: با تلاش همه نیروهای امنیتی و دستگاه های مربوطه، خوشبختانه تا کنون هیچ‌گونه مورد امنیتی در سطح استان سیستان و بلوچستان رخ نداده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: برابر فرامین رهبر معظم انقلاب وظیفه فراجا در انتخابات، امنیت و مشارکت است و کارکنان انتظامی نیز با تأمین امنیت انتخابات، زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم را فراهم کرده‌اند.

وی به اشراف کامل اطلاعاتی نیروهای پلیس در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان و استقرار نیروها و امکانات لازم، اشاره کرد و افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس از ابتدای فعالیت‌های تبلیغاتی تا کنون هیچ مورد امنیتی در استان مشاهده نشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha