۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85403410
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فیلم | امام جمعه زنجان: شرکت در انتخابات تعیین سرنوشت کشور و انقلاب است

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: شرکت در انتخابات تعیین سرنوشت کشور و انقلاب بوده و مشارکت بیشتر مردم در آن نشانه همدلی و اقتدار نظام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی صبح جمعه در جریان حضور در شعبه اخذ رأی، افزود: نامزدهایی که توسط مردم رأی می‌آورند برنده نیستند بلکه برنده این حماسه ملی مشارکت‌کنندگان در آن هستند که به ندای ولی امر مسلمین لبیک گفته‌اند و در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به انتظارات ولی امر مسلمین از ملت ایران پس از انتخابات، گفت: پس از انتخابات برنده و طرفدارانش باید موفقیت خود را از خدا بدانند، نتیجه آن حق‌الناس است که همه باید آن را قبول داشته باشند و از روز شنبه و پس از انتخابات مهربانی و بردباری کنند.

حجت‌الاسلام خاتمی با تاکید بر اینکه تاکنون نامزدهای انتخاباتی با یکدیگر رقابت داشتند، افزود: بعد از نتیجه نهایی رقابت‌ها تبدیل به رفاقت خواهد شد.

وی گفت: ملت ایران مجلسی می‌خواهد که متدین، متعهد، شجاع، مقاوم در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و طمع‌ورزی‌های استکبار باشد.

خاتمی گفت: البته هنوز در مباحث اقتصادی و سایر مسائل مشکل داریم اما اگر با هم یک صدا نشویم، این مشکلات حل نخواهد شد.

وی با تاکید بر حضور همگانی در انتخابات، گفت: شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است و موجب همدلی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد شد، تا امروز نامزدها باهم رقابت داشتند اما بعد از این همه باید برای منافع ملی تلاش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha