رییس ستاد انتخابات استان یزد از حضور مردم در شعب اخذ رای قدردانی کرد
رییس ستاد انتخابات استان یزد در حال رای دادن

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و رییس ستاد انتخابات این استان از حضور چشمگیر مردم در ساعات اولیه رای گیری در پای صندوق های اخذ رای قدردانی کرد.

"علی اکبر عزیزی" در محل شعبه اخذ رای در مسجد روضه محمدیه یزد به ایرنا گفت: ما به صورت آنلاین در حال مشاهده مشارکت مردم هستیم و لحظه به لحظه شعب را می بینیم و از حضور مردم، آمار داریم.

وی ادامه داد: خدا شاکریم که حضور مردم خوبست، ستاد انتخابات، هشت ماه است برای این روز برنامه ریزی کرده تا این رویداد انقلابی شکل بگیرد.

وی با تشکر از تک تک مردم، یادآور شد: امید است مردم در همین ساعات اولیه بیایند و رای دادن را به ساعات آخر موکول نکنند. منتظر مردم هستیم، قطعا امروز برگ افتخار دیگری در تاریخ انقلاب از سوی مردم ثبت خواهد شد.

۸۶۷ شعبه اخذ در سراسر استان یزد برای رای گیری آماده شده است.

۳۶۳ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که ۲۴۴ نفر تایید صلاحیت شدند، تعدادی انصراف داده اند و در حال حاضر۱۷۲ نامزد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

۱۸۵ شعبه سیار و ۶۸۲ شعبه ثابت در استان با بیش از ۱۴ هزار ناظر در انتخابات شامل؛ مجری انتخابات، نیروی خدماتی، بازرسان در سطوح‌های مختلف برای رای گیری در چهار حوزه انتخابیه در ۱۲ شهرستان همکاری دارند.

در حوزه اردکان ۲۲ داوطلب، تفت و میبد ۳۸ داوطلب، مروست، بافق ابرکوه و مهریز ۳۶ داوطلب و یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن ۷۶ داوطلب در انتخابات ۱۱ اسفند باهم رقابت می‌کنند.

استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است همچنین سه نامزد برای مجلس خبرگان در استان تایید صلاحیت شدند که یک نفر به این مجلس راه می یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha