۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85403457
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استاندار : کثرت نامزدهای انتخاباتی نوید بخش مشارکت بالای مردم در البرزاست

کرج - ایرنا - استاندار البرز با بیان اینکه تهمیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در این استان فراهم است، اعلام کرد: کثرت نامزدهای انتخاباتی مجلس دوازدهم ، نوید بخش مشارکت بالای مردم البرز در این دوره از انتخابات است.

به گزارش ایرنا، "مجتبی عبداللهی " روز جمعه با حضور در پای صندوق اخذ رای مصلای نماز جمعه کرج افزود: از تمام رسانه های استان که با توان ویژه ای درصدد به تصویر کشیدن مشارکت مردم شریف استان هستند، نهایت قدردانی را دارم.
وی ادامه داد: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در استان البرز اندیشیده شده و آماده حضور مردم شریف و شهید پرور استان پای صندوق های رای هستیم.
عبداللهی گفت: البرز رتبه اول تعداد ثبت نام کنندگان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در کشور از آن خود کرده و این تعداد نوید مشارکت و حضور مردم فهمیم البرز را می دهد.
وی افزود: امید است که ایران کوچک تبلور انسجام و اتحاد اقوام مختلف کشور باشد و به تبعیت از تاکیدات رهبرمعظم انقلاب در ادای حق و تکلیف خود توفیق یابیم.

۳۰۷ نامزد مجلس شورای اسلامی برای کسب سه کرسی و سه نامزد مجلس خبرگان رهبری برای کسب ۲ کرسی در استان البرز پا به عرصه انتخابات این دوره گذاشته اند.

یک هزار و ۹۸۴ صندوق انتخاباتی برای جمع آوری آرای مردم البرز امروز جمعه فعال شده است.

یک میلیون و۷۶۰ هزار نفر از ساکنان البرز واجد رای دادن در این دوره از انتخابات هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha