اخذ رای در مناطق صعب العبور خراسان جنوبی انجام می‌شود

بیرجند - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: در مسیرهای صعب العبور استان با تدابیر امنیتی اعضای شعب اخذ رای از شب گذشته مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمدرضا طالبی روز جمعه در ارتباط زنده تلویزیونی با ستاد انتخابات استان افزود: در چند روز گذشته نزول رحمت الهی و یخبندان را شاهد بودیم اما محورهای مواصلاتی و مسیرهای مسدود با تلاش راهداران بازگشایی شده است.

وی اظهار کرد: امروز هم از ساعت پنج صبح صندوق هایی که به محل نرفته بود، ارسال شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۷۶۶ شعبه اخذ رای در استان فعال است و صندوق ها مستقر شده که استقبال مردم تاکنون خوب گزارش شده است و در فضای آرام رای خود را به صندوق‌ها می‌اندازند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون مشکلی در روند رای گیری نداشته‌ایم اضافه کرد: رای گیری از ساعت هشت صبح امروز آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد که پیش بینی می‌شود این زمان تمدید شود.

فرآیند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت روز جمعه یازدهم اسفند همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد و در ۷۶۶ شعبه این استان ادامه دارد.

۶۰۸ هزار و ۵۵۸ نفر در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی واجد شرایط رای ‌دادن هستند.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه اصلی، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha