حضور گرم مردم زاهدان در ۲۱۲ شعب اخذ رای+ فیلم

زاهدان- ایرنا- فرماندار زاهدان با اشاره به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای گفت: تمامی شعبه‌های اخذ رای این شهرستان با وجود سرمای بی سابقه هوا با استقبال مردم برای رای‌ دادن مواجه شده است.

علیرضا شهرکی روز جمعه در حاشیه رای انداختن خود در صندوق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در این شهرستان از طریق ۲۱۲ شعبه در حال انجام است.

وی افزود: مردم زاهدان از همان ساعات ابتدایی صبح روز جمعه ۱۱ اسفند برای انداختن رای خود به صندوق انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در شعبه‌های اخذ رای این شهرستان حضور یافته‌اند به طوریکه این حضور چشمگیر بوده است.

فرماندار زاهدان تصریح کرد: براساس مشاهدات به‌نظر می‌رسد میزان مشارکت مردم این شهرستان نسبت به انتخابات دوره‌های گذشته افزایش قابل توجهی داشته باشد.

وی تاکید کرد: مردم زاهدان در دوره‌های مختلف با حضور گسترده و فعال خود در پای صندوق‌های رای همواره در خلق حماسه حضور حداکثری در انتخابات نقش‌آفرین بوده‌اند.

شهرکی گفت: به مردم زاهدان توصیه می‌کنم در همان ساعات اولیه اقدام به رای دادن کنند و به این امر مهم را به ساعات پایانی امروز محول نکنند.

به گزارش ایرنا در این دوره از انتخابات یک‌میلیون و ۹۰۵ هزار و ۹۳۳ نفر در سیستان و بلوچستان واجد شرایط رای دادن هستند، که از این تعداد ۱۶۶ هزار و ۸۱۳ نفر شامل رای اولی‌ها می‌شود.

همچنین ۲ میلیون و ۱۹۳ تعرفه برای دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است.

فرایند رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

مردم ولایت‌مدار سیستان و بلوچستان، امروز نیز همچون دوره‌های گذشته انتخابات از آغازین ساعات صبح پشت درهای بسته حوزه‌های رأی‌گیری حضور داشتند تا تعرفه‌های رأی خود را در نخستین دقایق شروع انتخابات به داخل صندوق‌های رأی بیندازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha