تاج: هر نماینده‌ای برای مردم کار کند اصلح است/ به حضور ورزشی‌ها در مجلس نیاز داریم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هر نماینده‌ای که برای مردم و کشور قدم برداشته و کار کند، اصلح است و امیدوارم با حضور چهره‌های ورزشی در مجلس شاهد اقدامات مفید و موثری در این راه باشیم.

به گزارش ایرنا، مهدی تاج در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کرد: این حضور در ساعات ابتدایی به گونه‌ای بود که مجبور شدیم در صف منتظر بمانیم تا رای خود را به صندوق بیانداریم.

وی ادامه داد: کار خوبی بود که برای ورزشکاران و جامعه ورزش فضایی در نظر گرفته شد، در همین ساعات ابتدایی شاهد بودیم خیلی از چهره‌های ورزشی خود را به ورزشگاه شهید شیرودی رسانده و نقش خود را ایفا کردند. از نمایندگان مجلس هم انتظار داریم با تصمیم‌های لازم ورزش را کمک کنند تا بتوانیم در مسیر رشد و پشیرفت حرکتمان را ادامه دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد انتظارات خود از نمایندگان یادآور شد: در برنامه هفتم موضوع حق پخش دیده شده و باید تسریع شود، از سویی دیگر چانه ورزش را کم گرفتند و این نیاز به تلاش برای رفع آن دارد. در همه ورزش‌ها و از جمله فوتبال همین مشکل دیده می‌شود. کشورهای اطراف ما را ببینید تکه چه میزان میزان هزینه می‌کنند. عربستان، قطر و امارات در زیرساخت‌ها و هزینه‌های جاری خیلی فاصله ایجاد کرده‌اند و این نیاز به اصلاح برخی از موارد دارد.

تاچ گفت: با همه این شرایط نتایج راضی کننده‌ای گرفتیم اما از مجلس انتظار داریم این موضوع در مجلس و با حضور ورزشی‌ها برطرف شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha