خبیری: برای آینده ایران به وظیفه خود عمل می‌کنیم/ پرسپولیس نام بزرگی در آسیا دارد

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه خبیر خرم‌آباد و عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: ما برای وطن و مملکت‌مان به وظیفه خود عمل می‌کنیم و انتظار داریم نمایندگان مجلس نیز برای رفاه مردم تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، حسین خبیری مدیرعامل باشگاه خبیر خرم‌آباد با حضور در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی محل صندوق اختصاصی جامعه ورزش و جوانان در تهران، گفت: این افتخار نصیب من شده تا مدیرعامل باشگاه خیبر باشم و به‌عنوان یک شهروند وظیفه خود دانستم برای آینده کشور رای دهم.

وی‌افزود: به عنوان یک شهروند انتظار داریم وقتی نمایندگان وارد مجلس می‌شوند به وعده‌های که دادند برای رفاه و اعتلای کشور تلاش کنند.

عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس در خصوص مشکلات اخیر این باشگاه، عنوان کرد: دیگر درخدمت باشگاه پرسپولیس نیستم و اخلاقی نیست که بخواهم در خصوص این باشگاه صحبت کنم. زمانی که در هیات مدیره باشگاه بودم خیلی اخبار منعکس نمی‌شد ولی همان موقع گلایه‌ها و اعتراضاتی بود و نظرات خود را اعلام می‌کردم. وقتی دیدم نظراتی که می‌دهم به خوبی مورد توجه قرار نمی‌گیرد ترجیح دادم، استعفا دهم. پرسپولیس نام بزرگی در فوتبال آسیا دارد و افرادی باید در جایگاه مدیریتی و فنی این باشگاه حضور پیدا کنند که شایسته و قابل باشند چون این صندلی، صندلی بزرگی است. ان‌شاالله مشکلات حل شود و برای این باشگاه آرزوی موفقیت می‌کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha