انتخابات در ۷۹۱ شعبه اخذ رای چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است

شهرکرد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان‌های ۱۲ گانه استان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز جمعه در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری به خبرنگاران استان تاکید کرد: برگزاری انتخابات امروز، فرایندها از یک‌سال قبل آغاز و تمهیدات لازم براساس چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شد.

وی افزود: این انتخابات از ساعت هشت صبح روز جمعه در ۷۹۱ شعبه چهارمحال و بختیاری آغاز شد که از این تعداد ۲۱۲ شعبه سیار و بقیه ثابت است.

حسین‌میرزایی حضور پُرشور و نشاط مردم در شعبه‌های شهرستان‌های ۱۲ گانه چهارمحال و بختیاری را مطلوب اعلام و تصریح کرد: حضور جوانان و رای‌اولی‌ها در پای صندوق‌های رأی بسیار چشمگیر و قابل‌توجه است.

وی یادآور شد: از مجموع ۲۱۲ شعبه سیار اخذ رأی انتخابات امروز ۱۰ شعبه برای مناطق سخت‌گذر چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شده است که هشت شعبه در شهرستان کوهرنگ و ‌۲ شعبه در شهرستان اردل استقرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امیدوارم مردم استان در همین ساعت‌های ابتدایی رای‌گیری در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و این مهم را به ساعت‌های پایانی روز موکول نکنند.

حسین‌میرزایی گفت: اُمید است با مشارکت حداکثری مردم چهارمحال و بختیاری پای صندوق‌های اخذ رأی برگ زرین دیگری به افتخارات این استان افزوده شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha