۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85403657
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه گناوه: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مولفه‌های مهم انتخابات است

گناوه – ایرنا – امام جمعه گناوه گفت: حضور حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح ۲ مولفه و ویژگی مهم در انتخابات یازدهم اسفند است که باید مردم به آن اهمیت دهند.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز جمعه در حاشیه رای انداختن در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین مقطع تاریخ انقلاب اسلامی است و به تعبیر رهبری چشم دوستان و دشمنان انقلاب به این روز مهم دوخته است.

وی با بیان اینکه ۴۵ سال از عمر شجره طیبه انقلاب می گذرد و در این چهاردهه ۴۰ انتخابات برگزار شده، افزود: مردم غیور کشور از جمله این شهرستان در یازدهم اسفند همانند یوم الله ۲۲ بهمن که باحضور یکپارچه خود برگ زرین دیگری را در انقلاب اسلامی به ثبت رساند، حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

امام جمعه گناوه به ویژگی‌های انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: تقید دینی، وابسته نبودن به کشورهای معاند، منافع خود را مقدم بر ملی ندانستن و مبارزه با فساد از مهم ترین ولفه ها و مهم ترین ویزگی های کاندیدای اصلاح باید باشد و مردم باید به آن اهمیت قایل شوند.

وی بیان کرد: دشمنان در حدود یک سال تبلیغات وسیعی را برای عدم حضور مردم در پای صندوق های آغاز کردند، اما بدانند که ملت همواره پای انقلاب و نظام که حاصل خون هزاران شهید است، ایستاده اند.

رکنی حسینی گفت: رای ندادن یعنی پشت پا زدن به خون شهدا و هیچ مشکلی را از ممکلت حل نخواهد کرد.

امام جمعه گناوه افزود: پایان انتخابات روز محبت و مهربانی و بردباری است و هر کسی مردم را انتخاب کردند برای ما محترم است و باید قانون را تمکین کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار نماینده در حوزه های انتخابیه " بوشهر، گناوه و دیلم"، "دشتستان" ، "دشتی و تنگستان" و " کنگان، دیر، جم و عسلویه " و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه در حال برگزار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha