۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85403677
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کمیته امداد کردستان طرفدار هیچ نامزد یا جریان خاصی نیست

سنندج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: نهاد مقدس کمیته امداد استان در این انتخابات، طرفدار هیچ نامزد و جریان خاصی نیست و جامعه معزز مخاطب اختیار دارند خود نامزد اصلح را انتخاب کنند.

رضا طوسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با دعوت از احاد مختلف جامعه برای حضور پرشور در پای صندوق های اخذ رای گفت: حضور مردم نیز در انتخابات برای تعیین سرنوشتشان است و حضرت امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار این انقلاب به نقش مردم به عنوان یک عنصر تعیین کننده و تاثیر گذار توجه داشتند.

وی افزود: اینجانب از مردم شریف و نجیب استان فرهنگی کردستان بخصوص خانواده بزرگ و معزز کمیته امداد و همچنین خیرین و نیکوکاران خردمند و ارجمند دعوت می کنم همگام با سایر مردم کشوربا حضور آگاهانه و با صلاحدید خویش از حق آزادانه انتخاب نامزد اصلح که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برای ما به ارمغان آورده شده است؛ بهره جویند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان در ادامه با بیان اینکه این نهاد طرفدار هیچ نامزد و جریان خاصی نیست، یادآور شد: اینکه فرد و یا افرادی با سوء استفاده از نام و عنوان این نهاد مقدس و ارتباط با مددجویان معزز در صدد القای طرفداری این نهاد از فرد و یا جریان خاصی در جامعه باشند را تکذیب می کنم.

به گزارش ایرنا، در پنج حوزه انتخابیه استان کردستان، ۱۸۴ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته بودند که ۵۲ نامزد انصراف داده و یا با دیگران ائتلاف کرده و از عرصه انتخابات کنار رفته اند و ۱۳۲ نامزد باقی مانده اند.

کردستان دارای ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

برای کسب ۲ کرسی مجلس خبرگان رهبری نیز ۴ نامزد از استان کردستان تایید صلاحیت شده اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha