۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85403754
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فیلم (۵) | ۴۴۱ شعبه اخذ رای در شهرستان سنندج دایر است

سنندج- ایرنا- فرماندار شهرستان سنندج گفت: ۴۴۱ شعبه اخذ رای برای جمع اوری آرا مردم در دوازدهمین دوره انتخابات محلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شهرستان سنندج دایر شده است.

به گزارش ایرنا، حسن عسکری روز جمعه در شعبه اخذ رای مسجد فاطمیه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع شعبه های شهرستان سنندج، ۲۶۵ شعبه در شهر سنندج مستقر است.

وی با اعلام اینکه در فرآیند اخذ رای هیچ مشکلی تاکنون نداشته ایم و شاهد حضور پرشور مردم فهمیم سنندج در تمامی شعبه ها هستیم، افزود: با توجه به اینکه در ساعات پایانی روز امکان شلوغی و ازدحام جمعیت در شعبه‌ها وجود دارد، از مردم درخواست داریم رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

فرماندار سنندج بیان کرد: صیانت از رای مردم تضمین شده است و مشکلی در این زمینه نداریم و مردم بدانند که امروز تمام دنیا به ایران و انتخابات ما چشم دوخته است.

به گزارش ایرنا، در پنج حوزه انتخابیه استان کردستان، ۱۸۴ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته بودند که ۵۲ نامزد انصراف داده و یا با دیگران ائتلاف کرده و از عرصه انتخابات کنار رفته اند و ۱۳۲ نامزد باقی مانده اند.

کردستان دارای ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

برای کسب ۲ کرسی مجلس خبرگان رهبری نیز ۴ نامزد از استان کردستان تایید صلاحیت شده اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha