۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85403759
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پس از انتخابات فضای رفاقتی باید جایگزین رقابت شود

رشت - ایرنا - امام جمعه موقت رشت گفت: از فردای انتخابات فضای رفاقتی باید جایگزین فضای رقابتی در کشور شود و همه در کنار هم برای توسعه و اقتدار کشور در کنار هم قرار گیرند.

به گزارش ایرنا, حجت الاسلام صفر قربانپور در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار کرد: مردم در انتخابات حضوری با شکوه خواهند داشت اما پس از آن نامزدها باید برای حرکت در مسیر پیشرفت ، فضای رفاقتی، همدلی و همکاری را در جامعه ایجاد کنند.

وی به تاثیر حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه انتخابات نمایش قدرت ملت ایران در مقابل دنیا و بیانگر مردمسالاری دینی است، باید این حضور در انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری باشد تا بتوان در برابر دشمنان و توطئه های آنها مقتدرانه ایستاد.

وی ادامه داد: انتخابات جلوه ای از مردمسالاری دینی ماست و هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد، توان مدیریتی هم بالاتر می رود ضمن آنکه این انتخابات مورد توجه دنیا هم هست و چشم آنان به این انتخابات و به درصد حضور مردم است.

امام جمعه موقت رشت اضافه کرد: با وجود اینکه برخی ها قصد داشته و دارند که جامعه را دلسرد کنند، افزود: حدود ۵۰۰ شبکه رسانه ای مکتوب و غیرمکتوب معاند در این راستا تلاش می کنند تا مردم را مایوس کرده و آنان را از مشارکت در سرنوشت خود باز دارند.

حجت الاسلام قربانپور بیان کرد: بی شک اگر مشارکت مردم در انتخابات کم باشد، دشمنان که برای این ملت و نظام برنامه دارند فرصت می یابند تا به این کشور آسیب بزنند از اینرو ما باید با حضور پرشکوه خود، خنثی کننده تمامی دسیسه ها، مکر و فریب آنها باشیم.

وی در ادامه با اشاره به لزوم رونق بنگاه های کوچک زودبازده و صنایع وابسته و تبدیلی کشاورزی در گیلان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه گیلان استانی کشاورزی است اما وابسته به صنایع کشاورزی و بنگاه های کوچک زودبازده است که اشتغال و معیشت مردم استان بدان پیوند خورده است.

امام جمعه موقت رشت اظهار کرد: باید بنگاه های کوچک زودبازده با محوریت صنایع تبدیلی و فرآوری را توسعه داد تا سطح درآمدی و معیشت مردم به خصوص جوانان ارتقا یابد که این امر موجب کاهش بیکاری نیز خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha