۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85403808
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۱۱ هزار و ۳۹۷ نفر در گیلان رای خود را داخل صندوق انداختند

رشت - ایرنا - رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان گفت: تاکنون ۲۱۱ هزار و ۳۹۷ نفر در استان با حضور در صحنه انتخابات رای خود را داخل صندوق‌ انداختند.

سیدهاشم حسینی روز جمعه در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان گیلان در استانداری اظهار کرد: ۵۷ درصد از تعداد یادشده مردان و ۴۳ درصد زنان هستند.

وی با قدردانی از مشارکت آحاد مردم به ویژه مردم ولایتمدار گیلان به سبب حضور پررنگ در انتخابات افزود: امروز مردم با بصیرت به نیابت از شهدای گرانقدر ایران اسلامی، بار دیگر مقبولیت نظام سیاسی این سرزمین و اتحاد خود را به نمایش گذاشتند.

حسینی با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق‌های اخذ رای از همان ساعات اولیه ، با بیان اینکه مشارکت حداکثری در رویداد بزرگ انتخابات آئینه تمام نمای بلوغ سیاسی است، ادامه داد: مردم نبوغ سیاسی خود را با مشارکت در انتخابات به نمایش گذاشتند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات عنوان کرد: امروز صحنه درخشش وحدت و انسجام ملی است و مردم به خوبی بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

وی انتخابات را منطقی ترین مسیر برای رسیدن به توسعه پایدار دانست و افزود: هیچ کشوری در انزوای سیاسی و جدایی از ملت نمی تواند به مفهوم اصلی توسعه دست یابد.

حسینی با قدردانی از رسانه ها در انتشار اخبار مربوط به انتخابات و حضور آنان در ساعات اولیه امروز برای پوشش اخبار اظهار کرد: وحدت مردم و مسئولان به عنوان عاملی در توسعه شهر و روستا نیازمند تقویت و انعکاس آن از درگاه رسانه و مطبوعات است.

به گزارش ایرنا، ۲ میلیون و ۱۲ هزار نفر در گیلان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد، ۷۰۳ هزار و ۵۱۱ واجد شرایط مربوط به شهرستان رشت است؛ ضمن اینکه ۸۶ هزار و ۱۶۶ رای اولی در گیلان حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha