۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85403828
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نظارت بیش از ۳ هزار ناظر شورای نگهبان در بوشهر بر انتخابات

بوشهر - ایرنا- رییس هیات نظارت بر انتخابات در استان بوشهر گفت: سه هزار و ۳۵۰ نفر ناظر خبره، مجرب و مقتدر شورای نگهبان بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در این استان، نظارت دارند.

" خلیل رضایی" روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: به استناد اصل ۹۹ قانون اساسی، شورای نگهبان حفظ و حراست از آرای مردم را بر عهده دارند.

وی افزود: عوامل نظارتی و اجرایی انتخابات در این استان با بی‌طرفی در راستای صیانت از آرای مردم بعنوان حق الناس به رسالت قانونی خود عمل می کنند.

سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات در استان بوشهر تصریح کرد: مردم، داوطلبان و هواداران آنان اطمینان کامل داشته باشند که ناظران شورای نگهبان به عنوان چشمان تیزبین و بینای نظام در انتخابات در کنار دیگر عوامل از آرای مردم حفاظت خواهند کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار نماینده در حوزه های انتخابیه " بوشهر، گناوه و دیلم"، "دشتستان" ، "دشتی و تنگستان" و " کنگان، دیر، جم و عسلویه " و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه در حال برگزار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha