استاندار یزد: مشارکت مردم در حوزه انتخابیه مهریز یزد باشکوه است

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: مشارکت مردم در حوزه انتخابیه مهریز یزد در انتخابات بسیار باشکوه است و با فعالیت عوامل اجرایی با دقت در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، دکتر " مهران فاطمی " روز جمعه به صورت سرزده با حضور در فرمانداری مهریز ضمن بازدید از ستاد انتخابات این شهرستان با اعضای هیئت اجرایی گفت و گو کرد و افزود: مشارکت مردم در انتخابات پرشور و مردم همراهی دارند.

همچنین استاندار یزد در این بازدید بر تعامل بین هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و ستاد انتخابات استان یزد تاکید و میزان این تعامل را در سطح استانی و ملی مناسب ارزیابی کرد.

در این بازدید اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان گزارشی از آخرین اقدامات و تمهیدات صورت گرفته برای برگزاری هرچه با شکوهتر انتخابات یازدهم اسفند ارائه دادند.

فرآیند برگزاری انتخابات راس ساعت هشت صبح روز جمعه یازدهم اسفندماه در ۶۱ شعبه در شهرستان مهریز آغاز شده است.

۸۶۷ شعبه اخذ در سراسر استان یزد برای رای گیری آماده شده است.

۳۶۳ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که ۲۴۴ نفر تایید صلاحیت شدند، تعدادی انصراف داده اند و در حال حاضر۱۷۲ نامزد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

۱۸۵ شعبه سیار و ۶۸۲ شعبه ثابت در استان با بیش از ۱۴ هزار ناظر در انتخابات شامل؛ مجری انتخابات، نیروی خدماتی، بازرسان در سطوح‌های مختلف برای رای گیری در چهار حوزه انتخابیه در ۱۲ شهرستان همکاری دارند.

در حوزه اردکان ۲۲ داوطلب، تفت و میبد ۳۸ داوطلب، مروست، بافق ابرکوه و مهریز ۳۶ داوطلب و یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن ۷۶ داوطلب در انتخابات ۱۱ اسفند باهم رقابت می‌کنند.

استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است همچنین سه نامزد برای مجلس خبرگان در استان تایید صلاحیت شدند که یک نفر به این مجلس راه می یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha