۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85403935
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خطیب جمعه سبزوار: حضور پرشور در پای صندوق رای امنیت ایران را پایدارتر می‌کند

سبزوار- ایرنا- امام جمعه موقت سبزوار گفت: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای، امنیت ایران را پایدارتر می کند و پیام روشنی برای دشمنان دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی اخباری در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: همه آنها که به نظام جمهوری اسلامی علاقمند و ارادت دارند و امنیت کشور برای آنها مهم است در انتخابات شرکت کنند.

وی اظهار داشت: تلاش های شورای نگهبان، نیروهای نظارتی، وزارت کشور، عوامل اجرایی، انتظامی و نظامی، کاندیداها و حامیان آنها که برای فراهم کردن بسترهای انتخابات پیش رو احساس وظیفه کرده و تنور انتخابات را داغ کردند، قابل قدردانی است اما باید تشکر ویژه از ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی کرد که این حماسه بزرگ را رقم می زنند.

امام جمعه موقت سبزوار گفت: انتخابات یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و بر خلاف دوره پهلوی در نظام جمهوری اسلامی، انتخابات سالم به دور از تشریفات برگزار و در واقع نمایش حقیقی و واقعی است که مردم هر فرد را برگزینند به خانه ملت می رود.

حجت الاسلام اخباری افزود: انتظار می رود افرادی که به عنوان منتخبان ملت انتخاب می‌شوند این حضور حداکثری را ارج بنهند، چرا که با وجود این پیشرفت‌ها، شأن ملت بالاتر از اینهاست.

وی ادامه داد: مردم با وجود گلایه و درد در صحنه انتخابات همچون دیگر صحنه ها حاضر شده اند لذا مسوولان و منتخبان ملت، در برطرف کردن این دردها و مشکلات وظیفه سنگینی دارند.

خطیب جمعه سبزوار افزود: پیام این حضور به دشمنان ملت ایران این است که امروز ملت ایران به حرمت خون شهدا در اوج قدرت و عزت و دشمنان در ذلت به سر می برند.

حوزه انتخابیه سبزوار شامل ۶ شهرستان غرب خراسان رضوی دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که ۵۶ نامزد برای تصاحب آن رقابت دارند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha