مردم شهرستان فارسان حضور پرشوری در پای صندوق‌های رای دارند

شهرکرد- ایرنا- فرماندار فارسان گفت: مردم این شهرستان از همان ساعات ابتدایی حضور پرشور و حماسی در پای صندق‌های رای داشتند و پیش‌بینی می‌شود درصد مشارکت بالایی در شهرستان به ثبت برسد.

سید هادی صالحی روز جمعه همزمان با برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شرایط آرامی در شهرستان حاکم است و تاکنون مشکلی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: مردم انقلابی، مومن و ولایتمدار شهرستان فارسان همواره در صحنه‌های مهم کشور حضور حماسی و دشمن‌شکن داشته‌اند و امروز نیز حماسه‌آفرین شدند.

فرماندار فارسان با اشاره به اینکه تاکنون تخلفی خاصی پیرامون انتخابات در شهرستان گزارش نشده است، تصریح کرد: هر موردی که مشاهده شود در اسرع وقت به مراجع نظارتی و قضایی ارجاع می‌شود.

صالحی با بیان اینکه ۸۳ هزار و ۵۰۰ نفر در شهرستان فارسان واجد شرایط رای دادن هستند، اظهار داشت: در مجموع یک‌هزار و ۸۰۰ نفر برگزاری انتخابات در این شهرستان را برعهده دارند.

وی، تعداد شعب اخذ رای این شهرستان را ۶۵ شعبه اعلام کرد و گفت: در شهر فارسان و بخش مرکزی ۳۱ شعبه و در شهرهای جونقان و باباحیدر هر کدام ۱۷ شعبه مستقر می‌شود.

به گزارش ایرنا، شهر فارسان در ۳۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha