حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار آفرین است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امنیت و اقتدار کشور از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و قطعا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تولید کننده امنیت و اقتدار آفرین است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» روز جمعه در ساعات نخست آغاز فرآیند رأی‌گیری با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد الزهرا(س) اراک ضمن شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران، بیان کرد: انتخابات و شرکت کردن در آن، یک تکلیف ملی و الهی است.

وی عنوان کرد: دعوت مردم به حضور در انتخابات یک فریضه دینی و جهاد فی سبیل‌الله و مصداق بارز تواصی به حق است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: حضور در انتخابات یک نوع عبادت است و همه کسانی که علاقمند به پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی هستند در انتخابات شرکت می‌کنند و حضور فعالانه خواهند داشت.

سردار کریمی افزود: مردم استان مرکزی از اولین ساعات آغاز اخذ رأی در شعبه ها حضور پیدا کردند و قطعا جامعه‌ای که به دنبال انسجام و بقا، دوام و اقتدار است باید مشارکت حداکثری درون آن رقم زده شود.

وی با تاکید بر این نکته که مشارکت سیاسی از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: ملت ایران همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی با حضور خود در صحنه‌های مختلف بوده‌اند و تا آخرین نفس، از آرمان‌های این انقلاب دفاع خواهند کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: به فضل الهی در این انتخابات نیز ملت با حضور باشکوه بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم‌اکنون در حال برگزاری است.

در استان مرکزی ۲۸۸ داوطلب نمایندگی مجلس برای تصاحب هفت کرسی و سه داوطلب مجلس خبرگان برای ۲ کرسی با هم به رقابت پرداخته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha