فرماندار: ۵۳ شعبه در حال جمع‌آوری آرای مردم دلیجان است

خمین – ایرنا – فرماندار دلیجان گفت: ۵۳ شعبه اخذ رای در این شهرستان آرای مردم را جمع‌آوری می‌کند که از این تعداد، ۴۱ شعبه ثابت و ۱۲ شعبه سیار است.

ابوالفضل قاسمی روز جمعه در محل شعبه اخذ رای مسجد جامع دلیجان پس از انداختن رای خود در صندوق، در جمع خبرنگاران، افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات ادامه راه شهدا و پاسداری از خون آنها است.

وی ادامه داد: حضور مردم تا این لحظه بسیار پرشور و گسترده است و این حضور بارقه امیدی برای نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه دلیجان نیز به خبرنگاران گفت: برخلاف دسیسه‌های دشمنان نظام اسلامی، حضور مردم در این دوره از انتخابات بیشتر و گسترده‌تر از قبل است.

حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری ادامه داد: حضور گسترده، پرشور و اثرگذار مردم در انتخابات، مشت محکم دیگری بر یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی است، چون بدخواهان نظام اسلامی در دنیا دست به دست هم داده‌اند تا از حضور حداکثری مردم در این انتخابات جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: آرای هدفمند و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سد مستحکم دفاعی در برابر بدخواهی دشمنان نظام اسلامی است و مردم با حضورشان در پای صندوق‌های رای حمایت قاطع خود را از ولایت فقیه به نمایش می‌گذارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم اکنون در سراسر کشور در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha