۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85404022
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تجلی اراده مردم قرچک در دفاع از نظام با حضور در انتخابات

قرچک - ایرنا - مردم خداجوی و همیشه در صحنه شهرستان قرچک با شرکت گسترده در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان،پایبندی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی ثابت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از نخستین دقایق برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، مردم خداجوی و ولایت مدار شهرستان قرچک ، محل به شهادت رسیدن شهدای کفن پوش قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲، در محل شعب اخذ رأی حضور یافته و آراء خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را در صندوق های اخذ رأی انداختند.

بسیاری از جوانان این دیار، به همراه پدران و مادران خود در صفوف شکل گرفته مقابل شعبه های اخذ رأی حضور یافتند تا پیوند میان نسل های مختلف انقلاب در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی را به تصویر بکشند.

مردم قرچک، زن و مرد، پیر و جوان، کودک و خردسال با حضور خود در شعب اخذ رأی بار دیگر ثابت کردند که اجازه نمی‌دهند توطئه دشمنان حرمت خون شهدای انقلاب اسلامی، همانانی که در قیام خونین ۱۵ خرداد خون پاکشان پل باقرآباد را رنگین کرد، شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از خدشه دار کند.

حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرمی، در حالی که تصاویری از فرزندان شهید خود را در دست داشتند در این حماسه سیاسی حضور یافتند تا اعلام کنند در مسیری که شهدای گرانقدر با خون خود ترسیم کردند، منحرف نمی‌شوند.

مادر شهید سیداحسان میرسیار، از شهدای مدافع حرم قرچک اظهار داشت: امروز همه با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب وارد عرصه انتخابات شدند تا با آراء خود ضمن دفاع از ارزش‌های نظام، بهترین افراد را راهی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری کنند تا آینده درخشانی برای کشور رقم بزنند.

حاجیه خانم خدیجه مذنبی اظهار داشت: امروز خانواده معظم شهدا، به نیابت از فرزندان و همسران شهیدشان در انتخابات شرکت می‌کنند تا ثابت کنند هیچ گاه از رسالتی که شهدا در دفاع از نظام به آنان داده‌اند دور نمی‌شوند.

یکی دیگر از شهروندان قرچکی گفت: مردم ایران امروز با حضور در صندوق های اخذ رأی ، افتخاری دیگر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت می کنند و این پیام را به جهانیان می رسانند که ملت هیچ گاه دست از پشتیبانی خود از نظام بر نمی دارد.

کمیل خدارحمی افزود : انتخابات حقی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در اختیار مردم قرار داده و باید از این حق برای داشتن فردایی آبادتر برای ایران اسلامی استفاده کرد و در آن، به بهترین و اصلح ترین فرد رأی داد.

فرماندار شهرستان قرچک نیز در خصوص انتخابات یازدهم اسفند اظهار داشت: امروز ایران اسلامی شاهد شکوه و عظمت مردمی است که با حضور در شعب اخذ رأی، اقتدار نظام را به رخ جهانیان می‌کشند و با تک تک آراء خود عزت ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

تجلی اراده مردم قرچک در دفاع از نظام با حضور در انتخابات

حسین فخاری افزود: امروز دشمنان قسم خورده نظام و بدخواهانی که از ماه‌های گذشته با تبلیغات سوء، تلاش داشتند که حضور مردم در شعب اخذ رأی را کمرنگ کنند باید چشمان خود را بر روی این عظمت باز کنند و ببیند که چگونه مردم با تأسی به رهبر معظم انقلاب که در نخستین دقایق آغاز رأی گیری، آراء خود را به صندوق‌ها سپردند، در شعب حضور پیدا کردند تا اقتدار ایران را فریاد بزنند.

وی تأکید کرد: مردم ایران با بصیرت و شناخت از شرایط کشور و درک صحیح از توطئه دشمنان، همچون ۴۵ سال گذشته به صحنه آمدند تا بار دیگر اعلام کنند که هیچ گاه دست از پشتیبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از حریم ولایت فقیه بر نمی‌دارند و تلاش دشمن خللی در اراده پولادین آن‌ها وارد نمی‌کند.

این مسئول با اشاره به روند برگزاری انتخابات در حوزه شهرستان قرچک گفت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی مناسب صورت گرفته و بر اساس زمان‌بندی اعلام شده از سوی ستاد انتخابات استان تهران، تمامی مراحل اخذ رأی در شهرستان قرچک طبق برنامه انجام شده و همه ۱۵۰ شعب اخذ رأی شهرستان از ساعت هشت صبح فعال بوده و مردم حضوری باشکوه در این رویداد مهم سیاسی دارند.

رئیس هیأت اجرایی ستاد انتخابات قرچک یادآور شد: در جریان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۵۰ شعبه اخذ شهری و روستایی شامل ۱۲۰ شعبه شهری، ۲۸ شعبه روستایی و ۲ شعبه سیار، آرا مردم همیشه در صحنه قرچک را جمع آوری می‌کند.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. بیش از ۱۵۰ هزار نفر در شهرستان قرچک واجد شرکت در انتخابات هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha