امام جمعه موقت شیراز: به کسانی رای دهیم که دنبال منافع شخصی نیستند

شیراز- ایرنا- امام جمعه موقت شیراز گفت: مردم در انتخابات باید به کسانی رای دهند و افرادی را انتخاب کنند که دست پاک و دارای تخصص باشند و به دنبال منافع شخصی و فامیلی نیستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود:باید محکم بایستیم، شرکت در انتخابات واجب و قدم مردم برای شرکت در انتخابات عبادت است و رهبر معظم انقلاب هم در چند روز گذشته در خصوص انتخابات و لزوم شرکت در آن به مطالب بسیار مهمی اشاره کرده و فرمودند که عزت، شوکت، استقلال و امنیت ما در گرو انتخابات است.

او اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در رابطه به این انتخابات ۲ چیز را خواسته‌اند که دنبال کنیم، یکی حضور پرشور و دیگری انتخاب اصلح و بنابراین باید بکوشیم تا افراد اصلح و خوب روانه مجلس شوند.

امام جمعه موقت شیراز افزود: در فردای انتخابات هم رقبا باید اختلافات و رقابت را کنار بگذارند و با یکدیگر دوست شوند چرا که کشور امروز بیش از هر چیز نیازمند وحدت است.

رضوی اردکانی گفت: اینکه امام راحل فرمودند حفظ نظام از نماز واجب تر است یعنی اگر نظام ساقط شود نمازی هم نخواهد بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سه هزار و ۵۱۴ شعبه اخذ رای ثابت و سیار استان فارس برگزار خواهد شد.

در استان فارس انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای برگزیدن ۱۸ نماینده در ۱۵ حوزه انتخابیه و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب پنج عضو برگزار می‌شود.

تعزیرات استان با گران فروشان مقابله کند
حجت الاسلام رضوی اردکانی، با اشاره به برخی گران فروشی های غیر منطقی گفت: برخی مشاغل در مقابل ارائه یک خدمت مبالغی را از مردم دریافت می کنند که به هیچ وجه منطقی و منصفانه نیست.

وی ادامه داد: تعزیرات باید نظارت دقیق تر و بیشتری بر روی خدمات داشته باشد تا برخی به خود اجازه ندهند که به هر قیمتی از مردم پول بگیرند و هزینه چند برابری روی دست مردم بگذارند.
او اظهار کرد: چرا تعزیرات کوتاهی می کند، باید به سراغ این افراد فرصت طلب و گران فروش بروند و با آنها برخورد جدی کنند.

درآمدهای موقوفات در فارس هزینه شود
امام جمعه موقت شیراز، ضمن تاکید بر لزوم هزینه کردن درآمدهای موقوفات فارس در این استان گفت: چرا باید میلیاردها تومان از درآمدهای موقوفات این استان به تهران ارسال و خرج همایش ها شود.

رضوی اردکانی افزود: هرسال میلیاردها تومان از درآمد موقوفه های فارس در حالی که حق این استان است به تهران می رود و لذا از استاندار استان و امام جمعه شیراز تقاضا می شود که این مهم را از طریق دفتر رهبر معظم انقلاب پیگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha