۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰
کد خبر: 85404056
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عروس زاگرس در جامه ای از اتحاد

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰
کد خبر: 85404056
عروس زاگرس در جامه ای از اتحاد

ایلام - ایرنا - امروز صحنه های مختلفی از نمایش اتحاد و همدلی در حال ثبت استْ نمایشی از غیرت، همبستگی، غرور و با هم بودن.

به گزارش ایرنا، امروز مردم جای جای استان ایلام از کرد و لر گرفته تا عرب و لک، اعم از انفرادی و گروهی همه در لباسی با تار و پودی از اتحاد در انتخابات حضور و نقشی نو را در انتخابی نو خلق کردند.

امروز عروس زاگرس جامه ای از اتحاد به تن کرده، جامه ای که مردمانش آنرا امروز با همبستگی دوختند، با همدلی وصل کردند و آنرا به تن نگین زاگرس آراستند تا عروس زاگرس امروز با لباسی متفاوت از همیشه خودنمایی کند.

جامه زرین اتحاد امروز بر تن عروس زاگرس او را زیباتر از همیشه کرده، او با دستانش آغوشش را برای مردم دیار ایلام باز کرده و مردمی که بند انگشت نیلی شده شان را با افتخار به عروس نشان می دهند، بی شک بیادماندنی ترین صحنه امروز ایلام است.

همزمان با فرا رسیدن ۱۱اسفندماه و بر خلاف ادعاها و تلاشهایی که دشمنان برای عدم حضور و کمرنگ کردن مردم در این عرصه طی ماه های اخیر بکار بسته بودند اما مردم با حضوری معنادار تمامی آنها را به هم زدند.

۴۵سال است که مردم همواره در صحنه حضور دارند، ۴۵سال است که مردم پشتیبانی خود را به نظام اعلام و با حضور همیشگی اعتماد و علاقه خود را نسبت به نظام اعلام کرده اند.

بی شک این حضور مسئولیت نمایندگان منتخب را بیشتر و بیشتر کرده و همه باید در راستای پاسخ دهی مطلوب به حضور مردم اهتمام داشته و برای مردم و خواسته های آنها تلاش کنند.

حرکت مردم به سمت شعب اخذ رای حرکت واحد مردم جای جای این استان است که از صبح امروز آغاز و تا پایان زمان رای گیری بی شک ادامه خواهد داشت.

این اتحاد مردم تمجید استاندار ایلام را نیز در پی داشتْ، وی به خبرنگار ایرنا گفت: حضور پُرشور مردم برای اخذ رای در ساعات آغازین رای‌گیری، ستودنی و قابل ستایش است که با وجود کاستی‌ها و مشکلات، آن‌چه امروز برای آن‌ها مهم است اصل نظام و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حسن بهرام‌نیا اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، نشان‌گر بلوغ سیاسی، ولایت‌مداری و عشق به نظام ‌و ولایت، دلدادگی به دین و آرمان‌های شهدا و انقلاب است.

استاندار ایلام با بیان این‌که هر لخطه به خیل عظیم رای‌دهندگان افزوده‌ می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم با حضور پُرشور خود دل دوست‌داران نظام و انقلاب را شاد و استکبار جهانی را خشمگین می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز گفت: مردم ایران اسلامی و استان شهیدپرور ایلام برای دفاع از جمهوری اسلامی، رفع یا کاهش مشکلات و حفظ و تقویت امنیت کشور به صحنه می‌آیند تا یک مجلس قوی، کارآمد و متعهد را تشکیل دهند.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار بیان کرد: مردم به وظایف سیاسی خود در قبال سرنوشت نظام آگاه هستند و همواره با حضور تاثیرگذار و به موقع خود پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران و سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان، چوار، مهران و ملکشاهی و حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره است.

استان ایلام دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز ۱۱ اسفندماه سال از ساعت هشت صبح آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha