۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85404073
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مردم با حضور در پای صندوق‌های رای، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند

اهواز - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند.

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا روز جمعه با حضور در شعبه شماره ۲۳۸ اهواز مستقر در حسینیه عاشقان ثارالله ضمن شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: حضور در انتخابات واجب شرعی بوده و امروز همه مردم ایران اسلامی از همان ابتدای صبح پای صندوق های رای آمدند.

وی افزود: از مردم ولایتمدار استان به ویژه شهرستان اهواز درخواست دارم هر چه سریعتر رای خود را به صندوق‌ها بیندازند؛ با وجود اینکه شبکه‌های معاند تلاش می‌کنند انتخابات ما را زیر سوال ببرند اما مردم استان خوزستان برخلاف تصور آنها پای صندوق‌های رای آمده و افراد اصلح را انتخاب می‌کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: حضور در انتخابات یک نوع عبادت است و همه کسانی که به دنبال پیشرفت ایران اسلامی هستند در انتخابات شرکت می‌کنند.

سردار خادم سیدالشهدا گفت: ملت ایران به ویژه مردم خوزستان همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده و تا آخرین نفس، از آرمان‌های این انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در حل مشکلات و حرکت کشور به سمت پیشرفت، نقش مهمی دارد افزود: بی‌شک حضور مردم در انتخابات باعث افزایش قدرت ملی شده و امنیت، پیشرفت و شکوفایی کشور را به دنبال دارد.

در ادامه صادق جعفری چگنی دادستان مرکز خوزستان با حضور در مسجد جوادالائمه اهواز گفت: امروز با تمهیدات خوبی که در بحث اجرای انتخابات در نظر گرفته شده از ابتدای صبح شاهد حضور پررنگ مردم هستیم همچنین بازرسان وزارت کشور بر روند اجرای انتخابات نظارت کامل دارند.

وی افزود: این صف‌ها و حضور پرشور مردم نشان می‌دهد که مردم همچنان پای آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستاده‌ و با وجود تلاش‌های بدخواهان و معاندان، از این انقلاب حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

بر اساس این گزارش بیش از سه میلیون و ٨٠٠ هزار خوزستانی واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ١٧٠ هزار نفر رای اولی است.

در انتخابات امسال سه هزار و ۵٣٣ شعبه اخذ رای در استان آماده سازی شده است. ٩٠٠ شعبه سیار برای رای گیری در مناطق عشایری و سخت گذر استان آماده شده است .

خوزستان دارای ١٨ کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی در مجلس خبرگان رهبری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha