۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷
کد خبرنگار: 999
کد خبر: 85404122
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وضعیت اخذ رای در جنوبی‌‎ترین نقاط عشایری کرمان

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷
کد خبر: 85404122
وضعیت اخذ رای در جنوبی‌‎ترین نقاط عشایری کرمان

جیرفت- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری قلعه گنج ضمن تشریح وضعیت انتقال شعب سیار در روستاهای عشایری گفت: دورترین شعبه اخذ رای شهرستان در روستای ناگ در نزدیکی شهر رَمِشک در فاصله ۱۷۰ کیلومتری واقع در بخش چاه‌دادخدا قرار دارد.

مصیب سالاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فرایند رای گیری اهالی و عشایر ساکن در روستاهای عشایری و سخت گذر مانند کلاهون، جهلدر، پشت شگ، چاه المدین و بن گرو در زیردامنه کوه های مارز از طریق شعب سیار انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: ۸۳ شعبه اخذ رای در سراسر شهرستان قلعه گنج وجود دارد و فرایند دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را انجام خواهند داد.
سالاری با بیان اینکه از ۸۳ شعبه ۱۳ شعبه شهری و بقیه روستایی است افزود: به دلیل پراکندگی جمعیت چهار شعبه ثابت و ۷۹ شعبه سیار است و حدود یک هزار و ۶٠٠ نفر به عنوان عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات در شهرستان درگیر امور هستند.

جانشین ستاد انتخابات شهرستان قلعه گنج گفت: در دهستان مارز اینترنت ضعیف و ارسال اطلاعات به صورت آفلاین و آنلاین انجام خواهد شد و از نظر پشتیبانی از ظرفیت خودروهای اداری و استیجاری برای خدمات رسانی استفاده می‌شود.
وی توصیه کرد: مردم رای دادن را به پایان روز و ساعات آخر رای گیری نیاندازند که با حجم مراجعه کننده ها شلوغ تر خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha