اینفوگرافیک | حضور اقشار مختلف مردم مراغه در پای صندوق رای

مراغه- ایرنا- اقشار مختلف مردم مراغه در ۱۸۵ شعبه اخذ رای شهری و روستایی حضور یافتند و با آرای خودشان در تعیین سرنوشت‌شان مشارکت کردند. 

به گزارش ایرنا امروز، جمعه برخی‌ها در قامت رای اولی، بعضی دیگر با عصا و ویلچر و تعدادی هم به صورت خانوادگی در پای صندوق‌های رای این شهرستان حاضر شدند.

به گفته فرماندار مراغه ۲۷۷ هزار و ۲۷۱ نفر در مراغه سکونت دارند که ۲۰۲ هزار و ۶۸۵ نفر از این تعداد حائز شرایط شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستند.

«مرتضی مینویی» افزود: ۱۰ هزار و ۵۳۱ نفر از واجدان شرایط رای این شهرستان رای‌اولی هستند و فرصت مشارکت در سرنوشت برای نخستین‌بار در اختیار آنان قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا صلاحیت ۴۵ داوطلب مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر تایید شده بود که طی روزهای اخیر، ۱۵ نفرشان از ادامه رقابت انصراف دادند و اکنون لیست ۳۰ نفری از داوطلبان مجلس دوازدهم در این حوزه وجود دارد.

همچنین مردم مراغه از لیست ۶ نفری داوطلبان مجلس خبرگان رهبری آذربایجان‌شرقی به پنج نیز رای می‌دهند و از این طریق در انتخاب نمایندگان این مجلس نیز مشارکت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha